Origin X
8 Bit
Heej kheb een vette opdracht gekregen, namelijk een intro maken voor een feest (misschien ook de theme song, maar dat terzijde). Nu heb ik wel al wat, maar ik zoek nog wat voor helemaal aan het begin van de intro. Ik zoek een sample waarin een vrouw/man zoiets dergelijks zegt als:''System startup'' enzovoort, met ondertussen allemaal van die piepjes enzo, zodat het lijkt ofdat er inderdaad iets opstart zeg maar
Tlijkt me echt vet om zoiets aan het begin te hebben, dus weet iemand waar ik zo'n sample vandaan kan halen, please zeg et me...
ps: tuurlijk kan ik ook dingen zelf inspreken, wat ik ook gedaan heb, maar voor dit wil ik gewoon een sampletje hebben, want ik heb er al genoeg goede gehoord op dat gebied, alleen kan ik ze nu ineens niet meer vinden:confused:
Tlijkt me echt vet om zoiets aan het begin te hebben, dus weet iemand waar ik zo'n sample vandaan kan halen, please zeg et me...
ps: tuurlijk kan ik ook dingen zelf inspreken, wat ik ook gedaan heb, maar voor dit wil ik gewoon een sampletje hebben, want ik heb er al genoeg goede gehoord op dat gebied, alleen kan ik ze nu ineens niet meer vinden:confused: