Ondanks mijn diep zuid-limburgse afkomst heb ik het mini-meetinkje in Utrecht in cafe de stad mogen meemaken....maar ik ben niet te beroerd, beste forumbezoeker, om u, die er niet bij kon zijn (stuk of 1500 man?) de sfeer die een zulks met zich meebracht, pogen te brengen in de vorm van een heus fotoverslagje.
Overigens ook bijzonder leuk voor hen die er wel waren, en om duidelijkheid over de foto's te scheppen zal ik alvast de aanwezigen opsommen: JohnnyBusca, Craz, Stickx, Olaf Mol, Delon, Vriendin-van-Delon, EDP, Nolet, en ondergetekende (Pjotr G). Een glansrijke bijrol was nog weggelegd voor de zanger van de voormalig dialect rock formatie (na betreffende avond electro?) "Skik".
Het leek ons aller JohnnyBusca wel een mooi idee om als eventueel "herkenningspunt" een Roland TR-606 mede te nemen. Allemaal leuk en aardig maar hij had natuurlijk niet verwacht dat iedereen er dan ook met zijn tengels aan moest zitten.
EDP met 606:
humm....stickx met 606:
Pjotr G met 606...pfff...:
Olaf Mol snapte de ophef niet...."Een 606? kan je dat eten?"
Getweakt werd er...en hard...en nog wel zonder kabeltjes!
Het kon natuurlijk niet lang duren voordat iemand t weer kapot had gemaakt....jongejonge
"verdom'n jong'n's...is dat nou soon 606?" Daar kwam de zanger van Skik aan. "En hoe werk da nouw?"
Craz: "En als je dan op dit knopje duwt, dan heb je helemaal geen drummer meer nodig!" Zanger Skik: "Moei man"
Na enige overreding wilden Delon en zijn vriendin wel even mooi poseren:
Craz' ware aard eindelijk openbaar; we wisten wel dat ie niet van deze planeet kon komen....
Nolet en JohnnyBusca genieten even van hun pilsje tussen alle nerd-praat door...."machtig"
"...en als je dan de ADSR aansluit op de gate van je multimode resonance gate ingang, dan kun de LFO laten zelf-oscilleren en als je dan......"
Daar zit je dan als miskende muzikant...(Pjotr G)....tussen n stel PRUTSERS
Een tafel vol....
tafel vol deel 2
synthverhaaltjes lezen..dat vinden ze wel leuk
Voor alle foto's zie:
http://homepage.uvt.nl/~s216887/Utrecht/
Overigens ook bijzonder leuk voor hen die er wel waren, en om duidelijkheid over de foto's te scheppen zal ik alvast de aanwezigen opsommen: JohnnyBusca, Craz, Stickx, Olaf Mol, Delon, Vriendin-van-Delon, EDP, Nolet, en ondergetekende (Pjotr G). Een glansrijke bijrol was nog weggelegd voor de zanger van de voormalig dialect rock formatie (na betreffende avond electro?) "Skik".
Het leek ons aller JohnnyBusca wel een mooi idee om als eventueel "herkenningspunt" een Roland TR-606 mede te nemen. Allemaal leuk en aardig maar hij had natuurlijk niet verwacht dat iedereen er dan ook met zijn tengels aan moest zitten.
EDP met 606:
humm....stickx met 606:
Pjotr G met 606...pfff...:
Olaf Mol snapte de ophef niet...."Een 606? kan je dat eten?"
Getweakt werd er...en hard...en nog wel zonder kabeltjes!
Het kon natuurlijk niet lang duren voordat iemand t weer kapot had gemaakt....jongejonge
"verdom'n jong'n's...is dat nou soon 606?" Daar kwam de zanger van Skik aan. "En hoe werk da nouw?"
Craz: "En als je dan op dit knopje duwt, dan heb je helemaal geen drummer meer nodig!" Zanger Skik: "Moei man"
Na enige overreding wilden Delon en zijn vriendin wel even mooi poseren:
Craz' ware aard eindelijk openbaar; we wisten wel dat ie niet van deze planeet kon komen....
Nolet en JohnnyBusca genieten even van hun pilsje tussen alle nerd-praat door...."machtig"
"...en als je dan de ADSR aansluit op de gate van je multimode resonance gate ingang, dan kun de LFO laten zelf-oscilleren en als je dan......"
Daar zit je dan als miskende muzikant...(Pjotr G)....tussen n stel PRUTSERS
Een tafel vol....
tafel vol deel 2
synthverhaaltjes lezen..dat vinden ze wel leuk
Voor alle foto's zie:
http://homepage.uvt.nl/~s216887/Utrecht/