Tracks posten: stijl erbij vermelden

Wat je wilt kan technisch goed, ik twijfel alleen aan de implementatie van de categorieën (hoe verfijnd wil je die bepalen?)

Dus: kom met een goed voorstel met genres, dan kunnen we daarna kijken of en hoe het te implementeren valt :)

Een lijst met muziekstijlen is zo gevonden. Een goede referentie zou de voorgedefineerde lijst van discogs.com zijn. Als je dan een mogelijkheid inbouwt om via een pull-down menuutje door die stijlen te scrollen... Dan ben je er al!

je kan toch als plakkertje doen : zet tussen haakjes de stijl van je track erbij :)

nou ja het is maar een ideetje hoor, het MOET niet :biertje:

Wat ik wel een probleem vind (is ook al eerder gezegd), dat één genrebenaming vaak niet voldoet. Okee, bijna alles is wel benoemd, dus als je maar goed genoeg thuis bent in genredefinities, dan is er vast wel een goed etiket op te plakken. Maar ik ben dat niet, en ik denk dat zeer weinigen dat zullen zijn in soorten muziek die ze over het algemeen niet aanspreekt. Zou het daarom niet handiger zijn, als je per track maximaal drie genres kunt selecteren? De combinatie van die drie (of minder) zal dan over het algemeen wel duidelijk wel maken wat er ongeveer te verwachten valt.

Alleen is dat natuurlijk weer niet weer te geven in het overzicht van de threads... :P

De combinatie van die drie (of minder) zal dan over het algemeen wel duidelijk wel maken wat er ongeveer te verwachten valt.

Alleen is dat natuurlijk weer niet weer te geven in het overzicht van de threads... :P
3 icoontjes misschien en als je er overheen hovert je pcies kan aflezen om welke stijl het pcies gaat?

nou ja het is maar een ideetje hoor, het MOET niet :biertje:

Pfoeiii,.. ik dacht al,.. dalijk sluiten ze me op als ik t niet doe,.. of nog erger,.. als ik t genre niet weet en dus wat verkeerds invul.
'kwerd r een beetje bang van!
De genre politie!:smeris:

Op zich zou ik het niet erg vinden als mensen erbij ZZ of't house is. dan kan ik die overslaan. En met house bedoel ik trance,hardstyle,gabber,terror,club,ibizacrap,goa,hardcore,speedcore maw hard&saai of dansbaar&saai.

Ik vind dat Bass in het vervolg bij iedere post en thread tussen haakjes moet zetten of hij alweer iedereen ervan op de hoogte gaat stellen dat hij trance ruk vind, of niet, dan kan de rest van het forum die overslaan, weet je ;) :)

Als ik het zo lees is de consensus dat we dit idee niet moeten gaan uitvoeren. Mocht je het toch willen, wil ik best een enquete aan deze discussie hangen om de meningen te peilen. @Bass (en anderen), laat het maar weten!

Back