Tracks posten: stijl erbij vermelden

Bass

Gepokt en gemazeld
... lijkt me wel handig, ik wil vaak wel iets luisteren maar als er niet bijstaat in welke stijl het is weet ik niet welke stijl het is...
kan dat niet met een verplicht veldje waar je iets moet kiezen ofzo?
nou ja verplicht klinkt ook weer zo verplicht, nou ja is wel duidelijker voor de lezers en luisteraars...

dus dan kan ik trance en hardstyle overslaan weet je....

ofzo...

ben ik het mee eens.... gewoon [hier jou stijl] en dan de artiest + tracknaam
Staat ook mooi uniform maar ja of mensen zich daar aan gaan houden....

Tja....ik ben dr altijd onwijs slecht in een genre voor mijn muziek bedenken...verder ben ik het met je eens....dan sla ik alle hardcore/stijl en noodles over.

kan je dan ook "wazige electroachtige veelstevolgepropte gebroken beats met een vleugje gitaren" kiezen?

Fijn. Dan krijg je eerst 5 posts waarin de genrekeuze van de topic starter wordt aangevochten. "Dit is geen electro!"

Berg je maar.

hahaha owwww of trance erbij zetten en dan stiekum een soundscape posten zodat je WEL beluisterd wordt :dubbel:

ik ben niet zo voor dit idee. Er zijn genoeg mensen die niet genoeg van stijlen weten (of geen zak om hokjes geven) om dit een zooitje te laten worden, inclusief het hierboven aangehaalde discusseren over de naam van de stijl. Ook denk ik dat mensen veel gaan missen als ze vantevoren al kunnen gaan schiften op stijl. Dit geldt zowel voor de poster, die nuttige feedback gaat missen, als voor de luisteraars, die op basis van vooroordelen juweeltjes van muziekjes kunnen missen.
Laat dat in hokjes plaatsen maar over aan mensen die vinden dat ze daar verstand van hebben en niet aan degenen die de muziekjes maken.

Ik vind dat, enkel wanneer het 'Noise' betreft, het er even bij moet worden gezet.

Dus jongens, SPECIAAL voor Bass 'Trance' erbij zetten als het trance is, anders niet.
Want dan hoeft Bass hem niet te luisteren!!!!!!!!!!!!!!

Dus...

nee maar ik denk dat als een bepaalde stijl je voorkeur heeft, kun je daar ook betere comments op geven...

nee maar ik denk dat als een bepaalde stijl je voorkeur heeft, kun je daar ook betere comments op geven...
Of misschien wel juist niet...
ik zou me best voor kunnen stellen dat het moeilijker is om kritisch te luisteren naar iets wat binnen je eigen smaak valt. Als het moeilijk is voor iemand om zich voor een deel af te sluiten van de eigen smaak bij het beoordelen van een hier geplaatste track, vraag ik me af of trackposter veel heeft aan het oordeel van zo iemand.

dat ligt dan niet aan de benaming maar aan de muziek die gepost wordt

I'm with 6.

Onzin vind ik het.

Als ik het zo lees, heeft het idee niet al te veel steun.

Wat je wilt kan technisch goed, ik twijfel alleen aan de implementatie van de categorieën (hoe verfijnd wil je die bepalen?)

Dus: kom met een goed voorstel met genres, dan kunnen we daarna kijken of en hoe het te implementeren valt :)

Ik vind ook gelijk even je schoenmaat, leeftijd en sexuele geaardheid vermelden,..
Dan hoef ik niet te luisteren als je te grote voeten hebt en met meer als 5 ouwe mannen tegelijk naar bed gaat!

Trouwens,.. er is 1 duidelijke draad waar iedereen heel duidelijk vermeld watvoor genre het is,.. Kutmuziek!!

Back