cubase vst 1 naar cubase 5

ronn

gewoon ron
hallo mensen.
ik zit met het volgende.

ik heb namelijk nu cubase vst 1 die draait op wind 95.dus al wat oud zeg maar. nu sta ik op het punt om verder te gaan.ik wil nu de cubase 5 aanschaffen.hier bij koop ik dan ook een andere computer.ik heb dus daar wel een tal vragen over.heb al veel gelzen hier op het forum.maar vraag het toch nog even voor de duidelijkheid

wat is een goede setup voor een computer???

waar moet ik op letten met cubase5,dus onder welke bestuurings progamma draait die het lekkerst???vista of xp

op mijn oude computer zit ook een adat kaart voor mijn o1v mixer.kan deze kaart in de nieuwe computer???

ik werk ook met de studio opcode 128 interface.kan deze ook met cubase 5 draaien op de nieuwe computer????zo niet welke interface moet ik dan hebben???indien dit niet werkt???alleen heb de drivers niet meer.

Zoek eerst de drivers van die opcode en adat kaart. Als er vista drivers voor bestaan neem dan vista, zoniet, neem dan XP, maar als daaaaar geen drivers voor bestaan pak dan toch Vista, en vervang de hardware... En ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat laatste de beste optie is...

PS, kijk voor eoa yamaha of steinberg apparaat waar Cubase AI4 of LE4 bij zit, dan krijg je 100 euro korting met upgraden naar cubase 5

Back