Scooter heeft het nummer weekend gejat!!!!!

Pim heeft helemaal gelijk. We hoeven er niet naar te luisteren, maar waar ik me kwaad om maak is dat de luisteraartjes van tegenwoordig niet eens weten dat hier sprake is van een cover. Daarbij worden ze nog gesteund door kloteprogramma's als Idols, waar de zangertjes en zangeresjes liedjes ten gehore brengen, zonder dat de originele artiest daarbij genoemd wordt, maar juist de cover artiest!! :frons: :( :stupid . Wat ik begrepen heb van afgelopen zaterdag is dat het nummer "uptown girl" kennelijk door Westlife is geschreven en "Heaven" door Do.... tjonge, tjonge, tjonge.

Jullie kunnen wel zeiken over Scooter, maar wat te denken van de klappers 'Hyper, Hyper' en 'Move your Ass!'. Dat zijn toch juweeltjes!!!

(Dit is niet serieus, trouwens. Ik zeh het maar ff, voordat ik van dit forum verwijderd wordt...)

Origineel geplaatst door Fokov
Jullie kunnen wel zeiken over Scooter, maar wat te denken van de klappers 'Hyper, Hyper' en 'Move your Ass!'. Dat zijn toch juweeltjes!!!

(Dit is niet serieus, trouwens. Ik zeh het maar ff, voordat ik van dit forum verwijderd wordt...)

:Z :Z

Origineel geplaatst door Bass
Zeggeeh..

Ik weet niet of jullie het weten maar ;

SCOOTER = PUSH !!

Huh, Push is toch een Belg en die Scooter een Germaan?

Hmmm....:(

Ben ik in de war met RATTY :

SCOOTER = RATTY ..

Zo was het dan toch!!!

Origineel geplaatst door Pjotr G
en je hoort niemand zeuren als Kane weer een U2 nr ten gehore brengt :)

ermm das wat anders. Dit is gewoon een tribute 2. Die dj's (hoe je ze wil noemen. Ik prefereer liever non muzikale commerciele jatters maar goed...) die doen dat echt niet als een tribute to. Das gewoon commerciele troep. Al heb ik bij kane ook wel mijn twijfels maar goed, dat is gewoon een gigje. Nix op tegen volgens mij.

Coverbands en tributes to zijn wat anders als coveren voor de commercie omdat je zelf geen muziek zelf kan verzinnen en dus maar van andere gaat jatten en een beetje met je knopjes gaat klooien op die manier of met de magix music maker aan de slag gaat. :geslaagd:

idd Kane heeft absoluut geen commerciele intenties sorry

idd Kane heeft absoluut geen commerciele intenties sorry

..Dit moet een grap zijn nietwaar??

Kane NIET commercieel??? :D :D :D

ja nou slipper het verhaal wat je daaronder schreef over die trance vond ik eigenlijk best wel direct toepasbaar op kane vandaar.

PS ja, dat was "sarcasme"

PS ja, dat was "sarcasme"

Zonder smilie is het de harde waarheid. ;)

PUSH is dus helemaal geen SCOOTER.

Scooter komt uit Duitsland en Push aka Dirk Dierickx uit Belgie. Een heel verschil dus

dat heb ik ook vernomen ja...3 posts terug

he he! wat een onzin, dat jullie je echt hier mee bezig houde!! lache hoor!!

HYPER HYPER!!!! :kont:

ratty-sunrise(here i am) is trouwens wel vet!!, zeker weten dat dat ook van die mafkezen is???

over scooter gesproken, ze maken alleen maar covers. dat nieuwe nummer bevat niet alleen die beruchte melodie. maar ook een cover van een oude nederlandse groep "Earth & Fire - Weekend". De zanger is echter die vrouw van Kaagman waar ik de voornaam niet weet. Je weet wel die vrouw van de jury van Idols, dat was de zangeres.

groeten

het jammer van coveren is dat als iemand eens een cover maakt, iedereen denkt dat elk nummer van die groep een cover is. En dat is het risico dat iemand moet nemen. Scooter is een uizondering, want die maken echt alleen maar covers. en trouwens die Ratty - Sunrise. volgensmij heb ik mijn oude lui eens horen zeggen dat dat ook een cover was. Ze zongen het in ieder geval wel mee. huh hoe kan dat eigenlijk maja. ik maak me niet druk om die covers. het is mijn muziekstijl niet die house.

Uit het lezen van deze posten proef ik, voor wie zich aangesproken voelt, onmacht, frustratie, jaloezie.
Dat zal je muziek ook weerspiegelen.

Dus, ik oordeelde niet, maar stelde dat vast. Ik luisterde naar het 2e fragment en vond de sfeer goed.

Met welk recht durf je te oordelen.-

Marcel.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Uit het lezen van deze posten proef ik, voor wie zich aangesproken voelt, onmacht, frustratie, jaloezie.
Dat zal je muziek ook weerspiegelen.

ik hoop het! dat is namelijk een onderdeel van de achterliggende gedachten van mijn muziek.

verder heb ik eigenlijk geen flauw idee op welk gedeelte van dit topic jouw post is gebaseerd... :confused:

Back