Rvooh
Gepokt en gemazeld
Geen looplicht sequencer
alsof dat een "pro feature is"
de sequencer lijkt me heel fijn overigens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen looplicht sequencer
Thnx MadR that was my point.
@ Jena: ik neem het niet voor ze op, ik 'verzet' me echter wel tegen kortzichtige mensen (in dit geval vind ik jou dat) vandaar mijn reactie.
Als het geen apparaat is voor jou, verdiep je er dan niet in, sla 'm over, ga geen specs vergelijken maar doe gewoon lekker je ding met apparatuur die je wel gaaf vind/hebt staan en maak lekker muziek...laat dat hele ding links liggen, ga geen commentaar leveren al helemaal niet op dingen als het blingbling gehalte en hun marketing aanpak, what the use?!
Ze maken dat ding ook niet voor iedereen, dat bedoelde ik met dat hele "zeiken tegen potentiele klanten"...zoals MadR ook al vroeg; ben jij echt in de running voor die bak? Lijkt me niet toch? Dus is die hele campagne niet voor jou. In een bepaalde hoek kom je nergens als je niet zo praat, doet en dingen neerzet, jezelf profileert...more love to them, ook niet mijn ding maar toch
En wat betreft de speelgoed look van dit ding t.o.v. de serieuze MPC: www.forat.com wel eens gezien?! Daar zie je hoe mensen, WEL deels de doelgroep en potentiele klanten (misschien voor erbij, op de hotelkamer OF zelfs als mainbak voor mensen die niet veel gear hebben...HAD GEWILD DAT ZE ZOIETS MAAKTE TOEN IK BEGON, te gek toch iets wat simpel instappen is en ook nog een dieper mee kan gaan...) hun MPC juist aanpassen voor veel geld om zo'n look te krijgen...dussssss is het niet je ding, leg het naast je neer!
Ben je niet van plan er eentje te kopen, heb je ook niets te maken met de back-up en service so why bother?!
@ Jena: heb je je zoontje gekregen tijdens of nadat wij elkaar voor het laatst hebben gezien? Hahaha voel me vereerd;-)
Al die dingen bij forat zien er iig niet zo plastic uit.

Rugged all metal chassis!
die beat thang is full metal chassis![]()

Hahaha.......ik ben via Youtube helemaal kapotgescholden door een v.d CEO's achter dit bedrijf.
Dat woord CEO hoorde je tot voor kort zelden tot nooit, nu lijkt het wel helemaal hip.
Beat thang een vervanger voor een MPC2500 ?
Beat thang: 1 midi in en out, 1 stereo out ->maak daar eens een PROductie mee....
MPC2500: 2 midi ins, 4 midi outs, 10 analoge outs + 2 Spdif I/O....->relaxt beats door je ruisende compressor pompen.
Het enige leuke dat ik heb gezien zijn de individuele amp settings per layer.
Als het geen ding is voor je (en je in het algemeen hier nu niet jij specifiek DOC) waarom dan alles volgens en het niet gewoon aan je voorbij laten gaan? De marketing is te gek opgezet voor waar ze op richten. De cultuur of subcultuur zit anders in elkaar dan in 't algemeen geaccepteerde leven. Dissen, trashtalking, slang, niets pikken zonder tegengas etc etc horen daar nou eenmaal bij. Is het niet je ding, meng je er dan niet in and just stick to your thing!
Ook al is het geen apparaat voor mij moet ik toegeven dat als je zoiets zoekt het wel te gek is als het werkt en doet wat het zegt dat het zou moeten doen en klinkt zoals ze het zelf omschrijven...waar of niet?
Who gives a fuck over de strategie van een bedrijfs m.b.t. het op de markt brengen van een ding?!

Ik stel toch die vraag, dan mag je aannemen dat ik weet waar ik het over heb. Verder zie ik mezelf wel als hun doelgroep met mn witte hoge pumas en te lage wijde broek en maak voornamelijk beats. Ik begrijp niet zo goed waar jou aanname vandaan komt dat de hele scene zo is en dat dit geaccepteert gedrag is... dat is het namelijk niet, lees het topic op mpc-forums maar eens na, beter voorbeeld van de 'doelgroep' is er niet.