Ik moet toegeven dat ik me er nog niet echt in verdiept heb, maar de wereld van elektronica zegt me niet zoveel, op technisch vlak dan
. Vandaar dat ik even pols.
Nord heeft een halfmoonswitch én hun C1 (ondertussen C2) is aansluitbaar op een echte Lesliespeaker. Dit moet dus via die beruchte 11-polige aansluiting.
De zanger van mijn nieuwe band heeft nog een originele Leslie staan, nu vroeg ik me af of het mogelijk is mijn NS88 daarop aan te sluiten.
M.a.w., is het mogelijk om de halfmoonswitch van Nord én een mono audio output van de NS88 te combineren tot een vrouwelijke 11-pins, waarop ik die Leslie kan aansluiten?
Bedankt bij voorbaat.
. Vandaar dat ik even pols.Nord heeft een halfmoonswitch én hun C1 (ondertussen C2) is aansluitbaar op een echte Lesliespeaker. Dit moet dus via die beruchte 11-polige aansluiting.
De zanger van mijn nieuwe band heeft nog een originele Leslie staan, nu vroeg ik me af of het mogelijk is mijn NS88 daarop aan te sluiten.
M.a.w., is het mogelijk om de halfmoonswitch van Nord én een mono audio output van de NS88 te combineren tot een vrouwelijke 11-pins, waarop ik die Leslie kan aansluiten?
Bedankt bij voorbaat.