Teknofeesten

da is en da zal ;) maare....iemand nog suggesties voor 29/3. komende zaterdag???? eindelijk heeft onze hele groep weer es tijd en zou echt super zijn om weer es met z'n alles een hele nacht lekker te stampen! in de buurt van Nijmegen zou relaxt zijn, maar eigenlijk maakt dat ook geen ene zak uit. Enne nogmaals.....pb me dan ff. Aangezien een aantal mensen het niet echt relaxt vond om dat zo op internet te zetten. In verband met de fukking teringwouten. Die vaak liever feestjes verneuken dan dat ze boeven vangen. Tot laterzz.....

weet je dat er 3 weken geleden een feessie was in nijmegen?? vet geluid ( haha dat zeg ik altijd als ik het zelf heb geinstaleerd)
in een koelcel.

ja je mist iets:duivels:

van dat feest in Nijmegen heb ik inderdaad gehoord, meneer de installateur. Ik hoorde ervan om 4 uur 's middags op zondag in de trein van iemand die er net vandaan kwam!:duivels: laatste feest in N'gen waar ik was was in de Hema bakkerij, dus was wel gemiste kans. Maar daar heb je natuurlijk niks aan; verleden tijd enzo...........I rest my case???

Godverdegodver

Godverdegodver

Dit weekend dus weer! Eindhoven niet heb ik gezien, maar ergens anders dan? Maakt echt niet uit waar! Desperate? Klopt! Ik wil godverdegodver beuken! Zoals eerder....pm, en alles komt goed?! Toch?

doe es ff normaal, loop niet zo te schelden.
al ben ik geen moderator, ik vind dit geen stijl in een forum.

ga lekker naar een hardhousefeest ofzo...

J

Origineel geplaatst door elektrovolt
doe es ff normaal, loop niet zo te schelden.
al ben ik geen moderator, ik vind dit geen stijl in een forum.

ga lekker naar een hardhousefeest ofzo...

J
Maak je niet zo druk.. Dit is een oude thread! :)

Origineel geplaatst door elektrovolt
sorry Jeroen, dat had ik niet gezien!

Jimi
Als die slapende honden maar niet wakker geworden zijn.... :D

toch niet zo hard als op het gemiddelde teknofeest denk ik :D (nou ja, qua volume zullen ze er wel overeen komen hoor)

Origineel geplaatst door sander
huh, op Awakenings wordt toch altijd flink gebeukt. Of alleen deze keer niet?
Vroeger in de Westergasfabrieken in iedergeval wel.

bestesander - het gaat er nietecht om of ernou zo flink gebeukt wordtofniet -
maar des te meer om het achtergrond (nature) van het feest.
Awakenings/ID$T/etc gaan allemaal over winst en winstmaximalisatie. Dat er bij awakenings vaak leuk is is een ander iets.
Maar deze thread ging toch over illegale techno feesten? dat is toch heel wat anders dan een gemiddeld uitje naar de amuse op zaterdagavond..vandaar mijn geiriteerde reactie :)

Dit is idd een oude thread. Ik kan me nie eens meer herinneren dat ik dat gepst heb. Wel een jankreactie zeg. Zo overdreven schelden was het niet. Anyway....afgelopen zaterdag Hellraiser vs. M.o.H Hoe vet was dat! En dat is geen vraag!

Back