Je eerstvolgende aankoop (muziekinstrumenten,e.d.!!)

Eerstvolgende aankoop

Eerstvolgende aankoop

Waarschijnlijk de Roland SH101 of de Roland SH09/SH1, of anders een Korg MS10/MS20.:eureka:

Mijn verlanglijstje:
- Alesis Monitor One MKII Active
- Alesis A6 Andromeda
- Shermann Filterbank en/of iets als Ensoniq DP4
- 808 en/of 909 of aanverwante goede analoge drumsynth (Jomox heeft mij bijna overtuigd, but nothing beats the originals)
- en verder wat dingetjes voor de heb

Duurt alleen ff, maar dan heb je ook wat...:{

Waarschijnlijk een goeie distortion... maar ik moet nog ff kijken oe en wat, en voor in de toekomst ben ik steeds meer aan het nadenken over een TB-303...

Damn zeg. Ik vandaag naar Feedback m'n 2 multikabels ophalen en zag daar een Neuron. Hmm, toch geïnteresseerd. Even luisteren dan. En nu voel ik me echt verdomd slecht... Dat ding klinkt zo waanzinnig. Die joysticks zijn zo onwijs. Het geluid... Pfff... Ik zou hier zo een bak synths voor willen opgeven om deze te kunnen aanschaffen. Damn wat een duur prijs kaartje. Meer dan 5100 euro, maar dan heb je ook echt wat!!!

"F*ck" vintage en "f*ck" analoog bij deze. De Neuron staat definitief op m'n verlanglijstje. Punt! :fuckoff:

eerst volgende aankoop voor mij is een snellere computer want dit is echt niet meer werken hier !
daarna komt er een nieuwe versterker en een rozzbox (als ie s uit is ! :D) en daarna weet ik t nog ff niet, waarschijnlijk wordt t dan sparen voor een leuke geluidjes bak misschien machine drum (vinnik lekker beesie!)
maar eerst die computer want ik kan nu geen eens een nummer afmixen meer!!!

Origineel geplaatst door 6 trak
geen synth te veel hoor! 8) ons ben zunnig hej! :D

Bij sommigen zegt men dat ze gaten in hun handen hebben. Wat dat inhoud? Het heeft alles behalve met Zunig te maken :D
Zo'n iemand ben ik nu heheh....

Denk een leuk compressortje of andere effecten, voor de rest ben ik redelijk voorzien denk ik. Het is natuurlijk zo, dat hoe meer instrumenten je hebt, hoe slechter je ze allemaal kent. Heb je 1 instrument dan kun je daar lekker diep induiken wat natuurlijk tot leuke dingen leidt. Haal het maximale uit je apparaten!!!

een UAD1

Eigenlijk heel heel heel heel erg graag een Virus C. Misschien neem ik ook wel genoegen met een K-station. Maar er moet eigenlijk ook nog een 01v hier komen te staan.

En er is allemaal geen geld voor. Verdomde Messe, zitten ze wat G.A.S. op te wekken. En het is toch allemaal zo'n leuk speelgoed.

een paar Behringer Ultra Pro patchbay's!
Vond het altijd 'zonde' om m'n geld daar aan uit te geven want het maakte geen geluid...

Ben momenteel op het punt beland dat ik gestoord wordt van al die kabels, d'r in en d'r uit.
Lijkt me heeeeeeerlijk als ik die patchbays binnenkort heb.....

gr. Tom:bekdicht:

mooi = duur zolang de voorraad strekt

mooi = duur zolang de voorraad strekt

Een QX-5450 lijkt me ook wel wat, alhoewel de V414 natuurlijk analoger uit
de hoek komt, maar ja dat wordt 16 jaar bonen pellen in een koncentratiekamp,
wil je dat kunnen ophoesten. Zonder XTC ;-) .

Gearlust - de mentale kanker van het kapitalistiese westen,
ISPdeRuiter

Re: mooi = duur zolang de voorraad strekt

Re: mooi = duur zolang de voorraad strekt

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Gearlust - de mentale kanker van het kapitalistiese westen,
ISPdeRuiter

Zou het? :D

Back