Je eerstvolgende aankoop (muziekinstrumenten,e.d.!!)

Re: Eerstvolgende aankoop

Re: Eerstvolgende aankoop

Origineel geplaatst door phochos
Waarschijnlijk de Roland SH101 of de Roland SH09/SH1, of anders een Korg MS10/MS20.:eureka:

Is de Roland SH101 geworden (deze heb ik gekregen door mijn Roland MC202 in te ruilen):) ;) >:| *D

Kijk eens goed naar mezelf.

Kijk eens goed naar mezelf.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Zou het? :D

Ja, het zou.
Het kan altijd beter, maar je bent zo vaak intensief bezig te lezen over
hoe het goeier/handiger/sneller kan of dingen op te zoeken over 't nieuwste
van het nieuwste, dat je vaak vergeet te studeren/experimenteren/onderzoeken
hoe het met je oude spullen bereikt kan worden. Het is ook een soort onzekerheid:
zolang je je niet uitgebreid compromiteert door definitieve werkstukken af te leveren
zolang zul je niet falen (in je eigen ogen, in andermans ogen heb ik reeds de goddelijke
onfeilbaarheid van Karel Wojtyla bereikt).
Terug van het braken.....zelfwalging. Een echte componist gaat natuurlijk lekker met zijn spullen
aan de slag. Zeker als je zo'n leuk setje bij mekaar hebt als ik inmiddels.
Misschien is het beter om mezelf van dit forum te verwijderen.

ISPdeRuiter

Re: Re: mooi = duur zolang de voorraad strekt

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Zou het? :D

Re: onderschrift 'Wil degene die..'

Re: onderschrift 'Wil degene die..'

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter

hellsangels.jpg
Ja, da waren WIJ! Problemen mee??

Re: mooi = duur zolang de voorraad strekt

Re: mooi = duur zolang de voorraad strekt

Goh daar was je dan. Ik was je al weer kwijt.

De thread bedoelde ik dus.

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Gearlust - de mentale kanker van het kapitalistiese westen,

Zouden we dan toch allemaal een stelletje kankerlijers zijn?

Desalnietteplus.

Of proberen we gewoon ons muzikaal gebrek met zoveel mogelijk apparaten te verdoezelen. Menig lid heeft al genoeg om twee aanstormende talenten te voorzien van genoeg apparatuur om in de kaart te spelen bij een belachwekkende A&R manager. Mede te danken aan het feit dat deze persoon op de juiste tijd op de juiste plek rondhangt en dus niet in z'n eigen studio allerlei muzikale fobieen aan het beleven is (behalve in phonetische vorm uiteraard)?
Of gewoon het naapen van de meester en desgewenst de muze onder het kopieerapparaat te leggen om vale kopietjes te trekken van het briljante. (niet te verwarren van een synthetisch gegenereerde 'net echt' (maar toch niet helemaal) versie die met bakken vol op straat wordt 'geflikkerd')

Trouwens ISP, denk ik dat je wellicht met Karel mensen voor het hooft kunt stoten. Die vinden dat er maar eentje van mag zijn. Wat Jarre met een LP wilde uithalen. En men een ruwe 500 jaar geleden ook nog niet helemaal uit was. En ik zelf een eigen kijk op heb, heiden als ik ben.

Maar goed, gearlust mag dan wel een 'zonde' zijn. Je moet het gewoon los zien van je avonturen in de muziek en niet het oog verliezen van waar het allemaal om te doen was in het prille begin. :)

Origineel geplaatst door fuse
Of proberen we gewoon ons muzikaal gebrek met zoveel mogelijk apparaten te verdoezelen. Menig lid heeft al genoeg om twee aanstormende talenten te voorzien van genoeg apparatuur om in de kaart te spelen bij een belachwekkende A&R manager. Mede te danken aan het feit dat deze persoon op de juiste tijd op de juiste plek rondhangt en dus niet in z'n eigen studio allerlei muzikale fobieen aan het beleven is (behalve in phonetische vorm uiteraard)?

Maar goed, gearlust mag dan wel een 'zonde' zijn. Je moet het gewoon los zien van je avonturen in de muziek en niet het oog verliezen van waar het allemaal om te doen was in het prille begin. :)

Op de laatset alinea: Here Here :biertje:

Menig lid heeft heeft genoeg in huis om Jamai in het kwadraat te overtreffen. Zo! Dat mag ook ff gezegd, want die onzin komt me zolangzamerhand de strot uit :r

En dus: idereen weet precies en heel nauwkeurig welke gear die echt nodig heeft en welke dus eigenlijk niet, voor "waar het allemaal om te doen was in het prille begin." Anders was je geen lid van DSF

Re: Re: Re: mooi = duur zolang de voorraad strekt

Re: Re: Re: mooi = duur zolang de voorraad strekt

Origineel geplaatst door shortwave
Op de laatset alinea: Here Here :biertje:

Menig lid heeft heeft genoeg in huis om Jamai in het kwadraat te overtreffen. Zo! Dat mag ook ff gezegd, want die onzin komt me zolangzamerhand de strot uit :r

En dus: idereen weet precies en heel nauwkeurig welke gear die echt nodig heeft en welke dus eigenlijk niet, voor "waar het allemaal om te doen was in het prille begin." Anders was je geen lid van DSF

Ik quote maar mezelf..., want ik denk dat we een beetje afdwalen van the "the subject at hand" ;)

sjuustem. Nu weer ontopic. :smeris:

Mijn eerstvolgende aankoop wordt een RS7000 of een MPC4000, ben nog aan het nadenken. Maar een ding is zeker,,,, die &*(&^%$%^&*(pc gaat een minder prominente plek krijgen in mijn setup.

Behringer Bass V-AMP

LX1-B_big2.jpg

...al zou ik écht heel blij zijn als iemand m'n impedantie-vraagje zou kunnen beantwoorden...
(dus niet gitaar in mengpaneel, maar mengpaneel aan gitaar-input, kan dat?)

meer info in deze thread.

Origineel geplaatst door d.b.1
korg!!!
ben op zoek naar een bepaald geluid uit de korg
"een bepaald geluid":confused:
verklaar u nader!?!?

we zijn van plan om voor de hele studio een patchbay in te richten. dus een paar patchbay's en een hele lading stekkers staan eerst op het verlanglijstje. Daarna misschien es een nieuwe bassliner of wat outboard.

Mijn eerstvolgende aankopen worden:

een Sherman Filterbank 2 en een Clavia Nord Modular Rack in februari (niet de g2-rack).

:)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
we zijn van plan om voor de hele studio een patchbay in te richten. dus een paar patchbay's en een hele lading stekkers staan eerst op het verlanglijstje. Daarna misschien es een nieuwe bassliner of wat outboard.

Heb vanmiddag alvast ff een patchbayke gehaald, oké maat? :)
Alleen was Feedback helaas door de voorraad patchcables heen.

Back