Je eerstvolgende aankoop (muziekinstrumenten,e.d.!!)

Onderweg:

Soundcraft spirit e-12

En verder wil ik nog aanschaffen:

- Juno 60
- Monitors (synths zijn toch nog altijd het leukst ):duivels:

Origineel geplaatst door Toyless
errr een midex 8 kopen = opletten!!! , blijkbaar word ie niet meer ge-update voor windows VISTA...als je dat wil gebruiken , is ie niks meer waard , steinberg vertikt het blijkbaar om er iets aan te doen...

Altijd leuke berichten om de net-gekocht euforie te dempen! :(

Origineel geplaatst door Toyless
errr een midex 8 kopen = opletten!!! , blijkbaar word ie niet meer ge-update voor windows VISTA...als je dat wil gebruiken , is ie niks meer waard , steinberg vertikt het blijkbaar om er iets aan te doen...dat ding werk anders wel goed in mijn setup...damn!!...mijn nieuwe aankoop zal waarschijnlijk een MOTIF XS6 worden , nog afwachten dan :-)

Dat weet ik niet zo zeker. De midex 3 draait lekker onder vista hoor :)

Origineel geplaatst door manvsmachine

De Midex 3 wordt ook nog nieuw verkocht.

Gister binnegekomen Ableton 2, 5 en 6 in een.

En eender deze dagen de yamaha UW500 usb audio/midi interface, en lichtgevend keyboard, een monitorscherm en wat extra geheugen voor de laptop.

een extra PCI sata kaartje een om te beginnen + een extra 500Gb sata2 Maxtor, m'n muziek PC begint door m'n enorme sample lust vol te te raken 8o)

En de eerste grote aankopen worden de Motif XS en nieuwe Monitoren, daarbij twijfel ik nog tussen 3 opties :)

Origineel geplaatst door manvsmachine

mooi , dan hoef ik me ook geen zorgen te maken :okdan:

-Huishuur betalen

effe serieus
-waldorf microwave xt
-yamaha fs1r

Ik heb de laatste tijd zoveel zooi gekocht dat mijn rack, patchbay en mixer dik vol zijn.

Maar voorlopig ga ik het eerst even proberen 'slim'/'economisch' aan te pakken voordat ik weer grote bedragen ga wegsmijten.

Ik kan niet slapen omdat ik afgelopen vrijdag met rza in zijn hotel belande om zijn MV8800 te checken. Niemand zal het geloven maar het is waar.
Daarom wil ik hals over kop van mijn akai set af "mpc2000xl, x7000 en mijn Hamerfall".

En jullie raden het al!!
Een MV8000 wil scoren.

Maar eerst nog die ouwe vertrouwde setup de deur uit!

Back