Je eerstvolgende aankoop (muziekinstrumenten,e.d.!!)

Zoidsity

Go with the flow..
Leek me wel grappig! Natuurlijk wordt 't wel moeilijk om je aan je "uitspraak" te houden=> 'je bent van plan om een 909 te kopen, en dan is de DJX II net in de aanbieding..'
Maar goed, wat ben je nu van PLAN om als 1e te kopen??

Van mij word 't (waarschijnlijk):
aw16.gif
Yamaha HD-recorder..

Prophet-5 (is al gekocht maar nog niet binnen), daarna Oberheim Xpander of Matrix-12.

Ik was eerst van plan om een novation A-station te kopen, maar denk toch dat ik ga doorsparen voor een novation nova of een virus A.

Het ligt er maar net aan hoe snel het sparen gaat en wat ik tegenkom.

Origineel geplaatst door BananaWorld
maar denk toch dat ik ga doorsparen voor een novation nova

Laat ik die toch net een te koop hebben :)

Laat ik die toch net een te koop hebben

Ik had het idd al gezien en kwam ook in de verleiding om je te mailen, maar helaas is mijn bankrekening nog niet genoeg gevuld om het nu uit te geven.
Ik denk dat ik nog een half jaartje wacht ofzo.

voor mij waarschijnlijk een MS2000r...maar dat is nog niet zeker...in elk geval een mooie VA

Volgende week een TL Audio EQ1 of een Trident MTA Signature Two.
Heb nog niet echt beslist welke ik ga nemen, maar ik ben toe aan
een goed EQ :)

Mvg.

CoolRunning

Re: Je eerstvolgende aankoop (muziekinstrumenten,e.d.!!)

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Maar goed, wat ben je nu van PLAN om als 1e te kopen??

misschien een beetje saai, maar waarschijnlijk wordt het iets MET knoppen, waar GEEN geluid uitkomt...

een midi-controller dus... doepfer pocket control / kenton control freak / fatboy v2

maar ja... welke? dat is de vraag waardoor ik al een week of 13 niet slaap :z

Mijn hele setup is eindelijk compleet, dus hopelijk het eerst komende jaar niets meer. Enige "k l o t e" is dat ik die mpc4000 maar niet uit m'n kop kan zetten omdat ik toch niet zo'n fan ben van de PC/Cubase combinatie. Had vroeger veel meer lol met m'n mpc2000xl. :erm:

Origineel geplaatst door Pjotr G
voor mij waarschijnlijk een MS2000r...maar dat is nog niet zeker...in elk geval een mooie VA

:D

enniewee,

voor mij wordt het een drumstation, of uuuhm een fijne VA (nord rack) of toch maar een micro modular..... uuuhm foe een 2e compressor zou ook fijn zijn... pfff misschien toch maar eens een goede computer?

ik weet het niet meer *HUIL*

:confused: :confused: :confused: :confused:

Mijn hele setup is eindelijk compleet
Sorry, maar dit geloof ik niet. Ook jij zal ooit weer in de verleiding komen als je hier iets aangeboden ziet worden en dat je denkt van: "hmm..... dat is wel heel erg leuk".

Ik heb setup idd gezien en die is idd wel compleet, misschien nog een effectprocessor ofzo. (maar dat is persoonlijk).

En wat lees ik hier!!!!

Zodra ik m'n mpc kan betalen heb ik m'n amt8 niet meer nodig, dus als je een tweedehands amt8 zoekt... Spoor dan een van je vrienden aan m'n K2600R te kopen...

De stap daarna zijn waarschijnlijk de Triton en de MW1 aan de beurt voor een Andromeda, maar goed. Alles op z'n tijd

Volgens mij houdt het gewoon nooit op.

Ik spaar voor een Ensoniq VFX/SD(1) en mijn volgende aankoop word de Alesis MMT8 zodat we eens kunnen sequencen in het holst van de n8 zonder de pc te moeten gebruiken. Die koop voor de MMT8 is bijna rond. Alleen opssturen/leveren word nog besproken.

Verlanglijstje (eerst volgende aankopen in random order) : Matrix1000, Sherman Filterbank2, MwXT, MPX-1, MPC2k XL

Origineel geplaatst door Slipperman
Die koop voor de MMT8 is bijna rond. Alleen opssturen/leveren word nog besproken.

De grote Muffin wenst je veel succes met dit o zo gebruiksvriendelijke sequencer :duivels: :D

Beslissing genomen, het wordt een Trident-MTA signature two...

2 fantastische preamps, en 2x 4 sweep EQ... dat zou m'n EQ zorgen
een beetje moeten verminderen :)

Mvg.

CoolRunning

Back