Marktplaats aangeboden uitbreiden?

Catscan

Electronic sounddesigner
Hier komt hij weer.
Waarom kan de sectie marktplaats niet wat overzichtelijker worden?

bv:
Als je op marktplaats aangeboden drukt in het forum dan zie je alle aangeboden spullen.
Maar dat je net als bv ebay kan verfijnen naar sub menu's.
zoals Synth, Fx, Monitor etc.

Zou mooi zijn

soms klik ik wels 5x op dezelfde advert in een week ...omdat ik d8 zovan ; ...welke advert van die gast was dat noe
kgeloof datje t forum dat zelf aangeeft toch ..ofje in je afgelopen sessie ..al in de desbetreffende advert heb gekeken ,..
maar idd beetje meer categoriseren ,..is bets ok !

zzoals marktplaats / ebay met sub groepen ,..

Dat verkopers de woonplaats niet vermelden terwijl iets niet verstuurt wordt
is soms ook wel lastig,
als je in groningen woont dan......

maar dat ligt niet aan SF natuurlijk

Idd, iets meer indeling en meer verplichte info zou wel goed zijn

Het zou idd al veel zinloos gemail schelen wanneer er een woonplaats verplichting bijkomt.
En een onderverdeling binnen marktplaats in rubrieken is op zich ook een goed idee. Dus ik stem voor beide!:okdan:

Een paar redenen om NIET voor rubrieken te kiezen:

Verkopers met meerdere artikelen moeten dan in meerdere rubrieken adverteren. Dit is meer werk voor hen, voor de moderators maar ook voor de 'snuffelaars'.
Steeds meer producten combineren features waardoor ze misschien in meerdere rubrieken vallen. Hierdoor worden deze mogelijk over het hoofd gezien.
Meer rubrieken is meer werk om door te lopen en dus kleinere kans dat je advertentie wordt gezien.
Veel meer werk voor de moderators omdat er meer fouten gemaakt zullen worden door artikelen in een foute categorie te zetten.

Marktplaats gebruik is nu vrij simpel:
Alle nieuwe advertenties staan op de voorpagina en komen automatisch binnen via Twitter of RSS als je dat wilt
Je kunt je abonneren op een draadje als je een product in de gaten wilt houden
Alle advertenties die je al hebt gelezen zijn niet meer dikgedrukt
En we hebben een mooie zoekfunctie!

Ik zou het zo laten om te voorkomen dat het een gedrocht wordt.

Volgens mij is het ook mogelijk om in te stellen welke fora je wel en welke niet in het overzicht wil zien met laatste berichten.

Het uitzetten van de marktplaats in de laatste berichten zou ik ook niet verkeerd vinden, als ik wat wil kopen zoek ik wel in dat forum.

Maar dit is geloof ik niet uitbereiden, maar eerder inkrimpen..

NapoleOn heeft wel een punt wbt de rubrieken en de hoeveelheid werk voor de moddereters, maar een woonplaats (naast de richtprijs) bijvoegen zou een verbetering zijn.

NapoleOn heeft wel een punt wbt de rubrieken en de hoeveelheid werk voor de moddereters, maar een woonplaats (naast de richtprijs) bijvoegen zou een verbetering zijn.

Indien de optie voor afhalen er is, mee eens. Indien iemand alleen wil verzenden zou het niet per se nodig zijn.

uitbreiden prima, maar dan wel graag eerst mijn financieen !

Back