Keyboard van Herman Brood !!

Ik vind dat eens per jaar iemand een prijs moet krijgen voor de beste marktplaats-advertentie. Op zn minst.

Minstens 10.000 euro???

T'is natuurlijk wel een onopvallende manier om drugs te verkopen...

ik denk dat ik hem ga kopen...

wordt later vast veel meer waard!

advertentie is al weer weg gehaald....hier een plaatje ervan!

Attachments

• H.Broodkeyb.jpg
    H.Broodkeyb.jpg
    414,2 KB · Bekeken: 85
Nah......voor € 10.000 kun je je daar geen buil aan vallen toch?!?

Dit vind ik op zen zachts gezegd gewoon achterlijk.

... iemand die zo een achterhaald goedkoop preset-ding koopt voor zoveel geld,... gaat er dan meteen ook vanuit zeker dat hij bij het beroeren van de toetsen een hiernamaals-kontakt erbij krijgt..; wat garant staat voor (evengoede) passémuziek ?

... die man die het verkoopt is gewoon een zielig figuur,... die denkt dat hij de loterij gewonnen heeft met het misbruiken van persoonlijke dingen van een natuurtalent... gewoon ophangen die man.

herman is watching
en die hield wel vaneen yokie
:P
asje nou zn fender rhodes kon kopuh:okdan:8)
maar idd boven op ston zoon casio ding

toevallig heeft iemand denkik dat gezien in een nps docu ...
en d8 kassa

wordt wel eens tyd voor kassa .../ rydende rechter denkik
:eureka::dubbel:

iik heb ook ergens een casio,EN SPUITBUSSEN.
te koop , keyboard van herman brood, en ook nog gebuikt door het meisje wat in WO2 ergens in een achterkamer zat.
zodra de verf droog is,............ 100.000 eurotjes svp.

Ik vraag me af of er een museum is die dit instrument zou willen hebben.
In ieder geval was het instrument niet echt bijzonder of specfiaal gemodificeerd.
Authenciteit?
Wie is die man?
Hoe komt hij er aan?
Musea zullen nooit via marktplaats.nl aquiseren...
Het is gewoon gelul :)

Ik meen hier wat ervaring te hebben...

Wout

wat is een keyboard 'buiken'??

de batterijen eruit halen? of juist nieuwe erin stoppen misschien?

of een sound-kaart er in steken..?

ik heb nog een texas instruments rekenmachine liggen die nog van Einstein geweest is. misschien wil ie wel ruilen, als ie 65000 euro bij legt.

haha
gewoon een zieke verkoper weet zeker dat depersoon in kwestie herman niet kent ! zoja reageerdan oet!
:engel:

Omdat het een beeld geeft hoe musea 'klagen met zielige verhaaltjes', heb ik toch gereageerd met het volgende:
Geachte DJ Hamhouse,

Ik heb Uw aanbod gelezen en, hoewel ik niet zal overgaan tot het plaatsten van een bod, wil ik U wel enige raadgevingen geven aangaande een eventuele verkoop. Ik ben mede beheerder van de grootste collectie electronische muziekinstrumenten in Nederland te Den Haag en lees van tijd tot tijd internet aanbiedingen ter oriëntatie.

Een keyboard van Herman Brood heeft in het algemeen voor musea geen aquisitionele waarde. Financiële bezwaren zijn daar niet de oorzaak van, mede doordat zulke verwervingen via fondsen, zoals subsidies en donaties, lopen en nooit uit algemene middelen worden gegenereerd. Het fetishistische aspect dat een object aan een bekend persoon heeft toebehoord is in Uw geval alleen belangrijk voor het Herman Brood museum, waarvan ik nog niet van het bestaan afweet. Gesteld mag worden dat er voldoende vervangende exemplaren te verkrijgen zijn.

Om voor U toch een verkoop mogelijk te maken wil ik U wijzen op het volgende: het is gebruikelijk de 'handel' te benaderen, welke als tussenstation functioneert voor verzamelaars en musea. U zult dan wel een aantal zaken duidelijk moeten kunnen maken, zoals hoe het object in Uw bezit is gekomen en wanneer, wat Uw relatie is/was met de oorspronkelijke bezitter, welke de speciale kwaliteiten van het object zijn, bijvoorbeeld waarom Herman Brood en ook U voor dit object hebben gekozen. Houd er terdege rekening mee dat de handel al veel van deze zaken weet.
Vervolgens is het aan de handel om deze zaken aannemelijk te beoordelen om het aan te kopen, waarna het doorverkocht kan worden aan een museum of particuliere verzamelaar (Dit is iets wat in Uw collectie niet mag ontbreken!).

Het feit dat U het object al via marktplaats heeft aangeboden verkleint de mogelijkheden voor U om een bevredigende verkoop af te sluiten, helaas. Net als ik leest iedere geïnteresseerde mee!
Misschien is dit object de eerste aanstoot voor de oprichting van een Herman Brood museum?

Vriendelijke groet,

Wout Blommers
Ben benieuwd naar een antwoord…

Laatst gewijzigd:
Misschien heeft Bart Chabot die advertentie wel geplaatst...

Back