meer info van de gebruiken, heb hem ook gemailed gehad. Kreeg zelfs al meteen zijn adres erbij!!!
Maar natuurlijk mag je het uitproberen. Het keyboard is in goede staat, het gaat hier om een keyboard met mini toetsen , Herman Brood zal het in zijn jeugdige jaren hebben aangeschaft toen het nog erg veel geld, in guldens, nieuw in de winkel kostte. In de onderkant van het keyboard is door de kunstenaar gegraveerd en daar zijn de bekende letters br _ _ d te zien. Dat is het bewijs van echtheid. Elk schilderij van Herman brood is er immers ook mee gesigneerd. Vermoedelijk heeft Herman dit bij zijn keyboard gedaan zodat hij het kon herkennen als "zijn" keyboard... Je zult het merk Yamaha PSS 470 wellicht willekeurig kunnen tegenkomen maar dan zit er geen br _ _ d inscriptie op, en dan is het geen echte Herman Brood...
Ik bespeelde het keyboard regelmatig op de zaterdagen en dat leverde mij regelmatig lekker wat geld op. Met dat geld heb ik een ander keyboard kunnen kopen en nog veel meer leuks gedaan. Ik heb behalve op de dinsdag middag en de zaterdag wel tijd, wanneer wil je dan langs komen om het keyboard te bezichtigen?