MOtu ultra-lite MK3 vreemd probleem

Wokker

Ingeburgerd
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Motu ultra-lite. Hij werkt prima, tot dat ik met Mainstage aan de gang ga. Waardoor het precies komt weet ik niet. Maar het probleem is dat ik vanaf de computer geen geluid maar uit de Motu krijg(dus ook niet vanuit iTunes bijvoorbeeld).

MIjn losse synths hoor ik nog wel via de motu en zie ik de meters van die inputs in Cue Mix ook nog gewoon uitslaan....

Verder zie ik in Cue mix dat de knalen Spdif phones continu uitslaan(zie screenshot). Maar niet heen er weer gaan net of een constant signaal op zit ofzo erg vreemd.
3777804416_e46bc9911c_o.png

Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem. Het enige wat er nu op zit is de motu interface helemaal uitzetten en vervolgens weer aanzetten. Niet echt de meest handige optie.

Nog even verder gaan testen. Het lijkt er op zodra ik met midi aan de gang ga dat het probleem ontstaat. Dus even losse midi interface er tussen gehangen maar ook dat lost het probleem ook niet op....

Laatst gewijzigd:
welke versie van MainStage,

check hulpprogramma "Audio/Midi-configuratie"

check of je de laatste driver hebt (motu website)

check of je wel de juiste uitgang geselecteerd hebt in je software, ik zie je koptelefoon uitgang wel uitslaan namelijk.

Het probleem is dat het ineens gebeurt is heb ik wel geluid en van het een op het ander moment is het weg. Als ik de motu uit en aan zet is het weer terug.
Net nog even via logic geprobeerd(ver. 9) daar geen ontstaat geen enkel probleem.

Thnx voor jullie hulp alvast.

Ik gebruik de nieuwste drivers gisteren gelijk vers gedowload van de motu website. Daarnaast gebruik ik Mainstag ver. 2

Back