Lowlands 2009

Lowlands... komen daar ook bands dan?
Wat mij betreft: komen er ook niet-bands dan? :P

Maar goed, meestal hang ik wat rond in de buurt van de Lima en bij het punk podium achter de Alpha is het ook altijd goed toeven. Bravo is me meestal te vol.
Punkpodium - ben jij alleen die keren geweest dat de Vans-tour Lowlands aandeed of zo? Want in ieder geval sinds 2003 is er geen punkpodium meer geweest bij de Alpha... (sowieso niets trouwens, behalve sinds vorig jaar de Charlie) ;)

Iedereen z'n eigen Lowlands! :okdan: En ik zou ook erg graag in dat bungalowpark van sander zitten...

Achterin bij de Alpha staat de Sadlespan... 'n tent die geen tent is maar meer 'n overkapping. Daar is punk.

Ah, toch de Charlie. :) Maar daar staat toch van alles? Vorig jaar ook een deel van het beetje punk dat er was (Anti-Flag en Fucked-Up), maar de enige echte punkband dit jaar staat in de Alpha (The Living End; okee, Ska-P misschien ook een beetje - maar die staan in de India ;) ). Ik vind het ook een butstage trouwens; waarom maken ze daar niet ook gewoon een tent van? Want het was me meteen weer duidelijk waarom ik niet van buitenpodia houd: minder sfeer, muziek en publieksreacties verwaaien deels (als je niet heel dichtbij staat), en je wordt gewoon nat in de regen. Overkappen die handel!

Sorry, ben in een erg praterige bui vandaag... :D

Da's ook wel een punt trouwens: te weinig punk op Lowlands! Voor mijn part nodigen ze gewoon De Heideroosjes voor de tigste keer uit (in het kader van hun 20-jaartour), maar met alleen The Living End en Ska-P is het wel erg mager.

Heheh... Anti-Flag... dat was gaaf. Vooral aan het einde dat die vatzige zanger weg rende van het podium de menigte in. En dat ie op de PA klom met z'n dikke pens... goeie show.

En ik vind, punk mag best 'n beetje nat zijn :)
Maar inderdaad, er is nie genoeg punk op Lowlands. Er is wel punk, maar dan van die bejaardenpunk... zoals de Heidenroosjes.

PRIMUS terug op Lowlands!!!

Aye mate!

Ik denk dat jij Fucked Up bedoelt trouwens. ;) En die heb ik dan weer gemist... (schopt zichzelf - en nog een keer omdat ik ook niet naar Metropolis ben gegaan om ze te zien :frons: )

Wil ook zeker Berlin Calling wel checken.
Zeker doen....is een top film!

Ik heb mijn "planning" voor de eerste 2 dagen al zoon beetje rond....wat er van gaat komen is vraag 2.

Weet iemand al of "Them Crooked Vultures" bevestigd is? Woensdag geven zij wel een concert in de melkweg. Morgen om 18:00 begint de voorverkoop bij de melkweg, 1 kaartje p.p. a 37,50.

Waar stallen de jullie eigelijk je tent...ik ga meestal pas op vrijdag, en dan is de keuze niet bepaalt reuze. Ben er dit jaar op donderdag middag.

K hoop eigenlijk wel dat het bier wat goedkoper is als vorig jaar.
Je loopt camping 1 op, rechtsaf, je kijkt rechtdoor en ziet 'n lange mast met 2 vlaggen, eentje van Doornroosje en daar onder de vlag van ALTIJD NIJMEGEN!

Correctie: Mast = stok... latten... whatever

Laatst gewijzigd:
Heheh... het was rete warm!

Aux Raus had ik al eens gezien op Free Funk hier in Venlo. Maar vond er weinig aan.

Nu ga ik naar de Parkfeesten in Venlo. Kijken of dat nog wat is dit jaar..
weinig grote namen. Morgen komt Kytemans Hiphop Orchestra.. lijkt me wel
leuk. Heb ze ook neit gezien op Lowlands.

Hier AuxRaus: http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=378294&id=294118

Kees is altijd dolle pret. Vorig jaar vlogen er hele plantenbakken door de tent :-)

Probleem van de Bravo...
HET STOND 'N BEETJE HARD!!!
Zelfs MET oordoppen in was het niet te harden. Eigenlijk was overal het geluid 'n beetje bagger. Behalve bij de Charlie en in de X-RAY.

Ik denk dat m'n geest nog wel 'n aantal dagen bezig is met op "normaal" niveau te komen. Hier en daar heb ik nog giegel buien die uit het niets komen...

Het is ook knap klote om in 'n tent 'n bandje te mixen. Al die dance dingen zet je min of meer gewoon aan. Maar de rest is ander koek. Vooral bij SnoopDogg was het 'n soort van feedback concert. Je geluid schiet alle kanten op.

Back