hardstyle FX geluiden

Yellow Rocket

Stamgast
hoi ik maak al enige tijd hardstyle met fruityloops, maar ik heb altijd problemen met vette fx geluiden maken voor de intro's.
Hoe en met welke software synth kan ik eenvoudig goede fx geluiden maken?
ik doe dat nou met vanguard met virus ti banks maar hij voloet niet aan mijn eisen.
welke raden jullie aan?

Die virus ti bank is maar zwak vind ik. Vanguard is opzich niet zo'n ''aggresieve'' synth trouwens. ;)
Probeer eens met pro-53 of FM8. Kan je wel vette screeches uithalen :D

Succes!

Je kan bijna van alles wel wat maken. :D

heeft iemand ook enig idee hoe ik de screeches kan laten rollen zo zwoezj zwoezj zwoezj van sneller naar langzaamer zonder het overal bpm van t nummer aan te passen?

Lekker zelf knoppen draaien en experimenteren. Presets zijn er voor om mensen op te lichten
en om een synth aan de man te brengen. Er zitten niet voor niets knopjes op een vst en synth.

Als je weet waar knoppies voor zijn en wat ze doen kun je miljoenen sound design kwesties
zelf oplossen.

niet met pro-53 volgens mij. Alle knopjes geprobeerd en weet ongeveer hoe ze werken. ik den eerder aan een effect in de mixer maar welke vst kan zoiets?

niet met pro-53 volgens mij. Alle knopjes geprobeerd en weet ongeveer hoe ze werken. ik den eerder aan een effect in de mixer maar welke vst kan zoiets?

Oh nee? Kan zeker wel denk ik. Het gaat er ook om hoe je knoppen zet , als je aan de ene draait en je geluid veranderd en nog een andere bijdraait zal als je de 1st terugdraait toch nog een ander geluid hebben. Snap je?

Effecten kan je ook gebruiken. In kontakt zit een rotator bij de effecten, stel die goed in en je hebt ong. hetzelfde. Kan je ook met vocals doen dan ;)

ik krijg kontakt niet echt aan de gang. heb em ingeladen als effect in me mixer en in men stepsecuencer maar komt geen geluid uit

Ik heb het vermoeden dat je niet echt hebt betaald voor je software
aangezien je geen idee hebt waar je mee bezig bent.

Back