FL Studio 5 corrupt file opent niet meer

Creative

Stamgast
al weken werk ik aan een track en volgens mij heb ik tijdens het "SAVE AS" te snel gehandeld of iets dergelijks of misschien is het bestand gecrasht zonder dat ik er erg in had.. Hoe dan ook heb ik nu te maken met een " Corrupt File" wat volgens FL Studio mogelijk te wijten is aan een niet werkende VST of iets dergelijks (wat me stug lijkt want dan laad de Sequence doorgaans alsnog en werkt alleen de betreffende VST niet).

Ik heb Diagnostic FLP recovery geprobeerd ook een andere FLP file recovery van The Fruit Three maar dit haalt niets uit.

Is er iemand die ervaring heeft met corrupte FLP bestanden (opgeslagen met een error waardoor ze niet meer openen) ? Iemand die weet hoe ze te herstellen zijn ?

hoe weet ik welke vst problemen geeft ? Ik heb em via REWIRE aan Reason hangen en Reason doet het verder prima ...maar de Reason instellingen zijn los opgeslagen die kan ik ook gewoon openen.. Alleen de sequence, dus het .FLP bestandje wat Reason dan aan moet sturen is corrupt en opent leeg...

ik krijg deze melding:

fruityloopserror.jpg

er valt verder dus niets te zien geen log met fouten of iets dergelijks..

Dit is voor 99.99% einde verhaal.. zo ben ik vroeger ook het een en ander kwijt geraakt. Helaas kan fl wel eens buggen. ff heeeeel hard vloeken... en daarna altijd opslaan als save as new version. Je hebt dan uiteindelijk misschien wel 60 bestanden a 40kb?! maar iig altijd een werkende backup! Zo doe ik het en ik verlies nooit meer wat.

good luck

Via BONES en DATA heb ik de hele track uit elkaar kunnen zetten of althans een deel.. er ontbreekt alleen een deel.. ben idd bang dat dit em niet meer gaat worden..

Back