Ik zeg,. koop geen dect!!!
Dat is een echte stralingsmitrailleur en je baby heeft nog een heel dunne schedel!
De zender staat vlak naast je baby en die heeft in no time gebakken hersentjes.
Die dingen met een bereik van 1km da's echt belachelijk!
Vivanco heeft een goede stralingsarme babyfoon,.. ik heb
deze,.. straalt alleen als er gestraald moet worden.
Ookal zeggen de gezamelijke dect fabrikanten dat er geen risico's verbonden zijn aan
de digitale pulstechnieken,.
Onderzoeken in zweden en andere landen wijzen anders uit.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat de microwave torens van motorola en consorten
voornamelijk op bejaardenteheuizen ed worden geplaats. Die valt t niet op als ze neurologische aandoeningen krijgen en als er es eentje doodvalt. En ellenlange rechtsprocedures gaan ze ook niet meer aan beginnen.
Nederland loopt hierin hopeloos achter en in oostenrijk bv is de max toelaatbare stralingsnorm 100x kleiner dan hier.
In Zwitserland is stralingsziekte gewoon al erkend en worden stralingswerende middelen vergoed voor mensen die hier erg gevoelig voor zijn!
Leg je baby niet in de shiz en trek voor de eerste 1,5 jaar ook gewoon wat utp kabel voor je internet en gooi de wifi en bluetooth uit.
Even over je idee dat je de baby niet zou horen,.
Ik heb er intussen twee gehad,.. en je bent in t begin paranoia genoeg om zelfs te gaan kijken als je niks hoort,.. Ff kijken of ze nog leven enzo,. doen we allemaal.
En als je lampje blinkt in je ooghoek ben je gelijk daar,..
En verder,.. Na een tijdje weet je ook wel dat die baby gewoon ff moet huilen soms en dat je m echt niet helpt met constant bij m testaan als ie ff piept.
Babies moeten leren zelfstandig te gaan slapen.
De eerste maanden zet je het wiegje ook t best gewoon aan t voeteneind van je bed. Want je hebt echt geen puf om ieder uur een wandeling naar de babykamer te maken.
Gheheh,..Het is zowiezo een wonder als je ubehaupt nog muziek gaat maken als hij of zij er net is.
Tot slot zeg ik,.. van harte gefeliciteerd,. en koop een goed gestemde matallofoon en speel es een deuntje op je vrouw dr buik. Babies kicken op muziek en
een absoluut gehoor train je vanaf de 5e maand zwangerschap geloof ik.