D Deleted member 18007 Guest 31 augustus 2009 #1 Ambient, Soundscape, Collage, Huisvlijt, Hoorspel zonder Clou óf toch een 3 minuten mentale powerbreak voor op kantoor? Attachments BusinessTrip.mp3 6,8 MB · Bekeken: 94
Ambient, Soundscape, Collage, Huisvlijt, Hoorspel zonder Clou óf toch een 3 minuten mentale powerbreak voor op kantoor?
MatthewLeBlom Moderator Staff member Lid sinds 31 augustus 2003 Berichten 8.517 Locatie De Efteling 31 augustus 2009 #2 Hij is leuk
D Deleted member 18007 Guest 31 augustus 2009 #3 MatthewLeBlom schreef: Hij is leuk Zie meer... Erkenning, altijd fijn. Leuk dat ik je net geen 3 minuten mocht vermaken
MatthewLeBlom schreef: Hij is leuk Zie meer... Erkenning, altijd fijn. Leuk dat ik je net geen 3 minuten mocht vermaken
Bass Gepokt en gemazeld Lid sinds 11 oktober 2002 Berichten 10.063 1 september 2009 #4 haha dit had bijna een track van mij kunnen zijn waarmee gemaakt?
D Deleted member 18007 Guest 1 september 2009 #5 Bass schreef: haha dit had bijna een track van mij kunnen zijn waarmee gemaakt? Zie meer... een iphone (voicerecorder) een sl1210 wat blacet modules en een hoop kabeltjes, geen midi of sequencers owja, een computer om op te nemen
Bass schreef: haha dit had bijna een track van mij kunnen zijn waarmee gemaakt? Zie meer... een iphone (voicerecorder) een sl1210 wat blacet modules en een hoop kabeltjes, geen midi of sequencers owja, een computer om op te nemen
matt second acid management Staff member Lid sinds 28 augustus 2001 Berichten 5.668 Locatie Delft 2 september 2009 #7 heerlijk!
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 3 september 2009 #8 M01C schreef: Ambient, Soundscape, Collage, Huisvlijt, Hoorspel zonder Clou óf toch een 3 minuten mentale powerbreak voor op kantoor? Zie meer... tsja wats nou eiglijkiig brengt iedereen weer r-ond de tafel gehalte dat dan weer wel ,... tog intressantie genoeg om er opmerkingen over te maken ..goedspul!
M01C schreef: Ambient, Soundscape, Collage, Huisvlijt, Hoorspel zonder Clou óf toch een 3 minuten mentale powerbreak voor op kantoor? Zie meer... tsja wats nou eiglijkiig brengt iedereen weer r-ond de tafel gehalte dat dan weer wel ,... tog intressantie genoeg om er opmerkingen over te maken ..goedspul!
D Deleted member 18007 Guest 4 september 2009 #9 R-ond schreef: gehalte dat dan weer wel ,... Zie meer... Lekker en dan maar