Bohm digital drums

G

Guest

Guest
Hoi,
Ik heb net via ebay een Bohm digital drums gewonnen. Het is de versie met synth erin. Weet iemand misschien of deze ook de midi input heeft?
En een andere vraag, heeft iemand de handleiding digitaal?

bohm.jpg

Alvast bedankt.

Grtz Bruce

Zodra die binnen is neem ik wel een stukje op.....
Heb laatst bij mijn neef op eentje zonder synth gespeeld en het rockt de pan uit:)

grtzzz Bruce

Lul heb jij me overboden.........

Had dat gezegd, dan had je hem voor 45 euro gehad.........lekker tegen elkaar opgeboden.
Daar heb je familie voor he.

Ik gooide hem omhoog, want ik wilde hem ook. Zit in ieder geval begleiding in.

Er zat nog iemand na jou erop die deed het laatste stukje de shit hoger....

k***z( 42) EUR 127,00 06.09.09 20:56:52 MESZ

n***6( 25) EUR 126,00 06.09.09 20:57:07 MESZ

Maareuh, voor het geld is ikke blij

Mmmm als ik het goed begrijp wastie 59 euro voordat je erbij kwam....spEtterr

hey, ik heb ook het zelfde probleem...namelijk een bohm digital drums zonder handleiding

hoeplijk is hier een ervaren bohm deskunde aanwezig

mijn vragen

hoe kan ik de interne patterns spelen? als ik op de rode start/stop druk krijg ik altijd het zelfde pattern dus geen disco, rock of waltz.

die van mij heeft een midi in en midi thru maar met mijn mpc kan ik geen geluiden triggeren? (midi out(mpc) -> midi in (bohm))..maakt niet uit welke channel ik kies

is het moegelijk om de accompaniement gedeelte ook te triggeren?

hoe kan ik mijn eigen sequence op de bohm zelf programeren?

af en toe loopt die bohm van mij vast....geen idee waarom dat is....

Suggesties zijn zeer welkom

Kijk ff. op http://www.keyswerk.de (de site van bohm). Grote kans als je je daar op het forum meldt en Claus Riepe een PB-tje stuurt (een van de vaste medewerkers van het merk) dat je verder geholpen kunt worden - ook qua onderdelen en zo.

Suc6 !

Jeps, heel erg bedankt.

Helaas was mijn bohm bij aankomst niet functionerend:(
Dus nu ben ik op zoek naar iemand die er naar kan kijken voor me.

Pm me maar als iemand denkt heej dat kan ik, of heej ik weet wel iemand die dat kan.

Grtz Bruce

Het stond er ook duidelijk bij, ongetest en verkoop omdat de eigenaar dood is, ongetest etc etc....was een gok.....eerste foute gok in een lange tijd.

Hoop dat het te fixen is, ik wil er graag mee spelen.

Zit geen midi in op, wel een trigger input en een keyboard input.
Dus lijkt me dat hij op die manier wel aan te sturen valt. Dus ik zoek echt iemand die het snapt:)

Grtzzz Bruce

Back