noppenschuim>>spuitbus

cuba7000

Ouwe rot
kan je dat noppenschuim,,,uit de bouwmarkt,,,,spuiten met een spuitbus, of tast dat de werking ervan aan??

ik vindt die zwarte zooo ugly

Ze bestaan in alle kleuren, maar ik denk dat overspuiten niet de oplossing is aangezien het heel poreus is krijg je dat nooit egaal van kleur met een spuitbus, de verf blijft er maar in opgezogen worden totdat de plaat vol zit. Ook denk ik dat waarneer je ze gaat verven/spuiten de functie van het paneel achteruit gaat, ze kiezen niet voor niks van dat luchtige foam en door ze te verfen zullen ze denk ik de absorptie kwijt raken. De gekleurde zijn (helaas) wel een stuk duurder.

+ natuurlijk dat er op een gegeven moment toch wel kleine verfvlokjes af zullen dwarrelen.. En helemaal als je er een keer tegen aan stoot.. :(

Zwart/grijs is zeker mooier/strakker qua looks dan met een spuitbus bewerken, vind ik..

Niet lullig bedoeld... Maar die bouwmarkt dingen doen, buiten je hoog compleet ongecontroleerd wegvreten, überhaupt niet zo veel... :erm:

Niet lullig bedoeld... Maar die bouwmarkt dingen doen, buiten je hoog compleet ongecontroleerd wegvreten, überhaupt niet zo veel... :erm:

Klopt, maar dat doet een tapijtje of gordijntje ook.

..al is dat wel mooier ;)

Back