ik vind het een goed uitgangspunt; lekker aggressief ook.
de bass is alleen zo overal aanwezig qua frequenties dat hij de (op zich hele lekkere) beat compleet eruit blaast.
ik zou de bass nog wat aanpassen, misschien iets zachter zetten, en bepaalde frequenties reserveren voor de kick en de snare, zodat het een lekker compact geheel wordt.
de vocals vind ik goed. als je er effecten overheen gooit, zou ik zo nu en dan een gore delay erop loslaten.
Het is jammer dat ik maar 1mb mag uploaden daardoor is de kwaliteit van de mp3 slecht en kort.
Hier blaast ie m'n speakers uit.
Is er misschien iemand met een website waar ik wat tracks mag door linken...aub...want over muziek praten is leuk maar strakke tracks maken daar draait het om.
Zelf heb ik nog maar weinig tracks gedownload omdat ik met een 56k modem zit.(half uur downloaden=6mb)
Binnenkort is hier adsl (+\- 1 maand) en dan zal ik ook wat reakties\advies geven over tracks.
Goed advies van die frequenties daar ga ik wat mee doen.
Het is dan zeker handig om alles los door een spectrum analyzer te halen, of doen jullie dat anders?
En ik zal is even wat effecten over die stem gooien (distort filter delay waarschijnlijk) en ook het bekende stretch effect gaan gebruiken op de stem als aanzet na een rust punt.
De drums zouden misschien iets minder distortion kunnen krijgen, of misschien een andere distortion curve. misschien doet een andere compressor instelling ook wonderen.
Als de bass wat zachter is komen de drums ook wel beter tot hun recht
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.