Verschillende tracks uit de oude doos

ronnyvalder

Ouwe rot
Het jaar 2000,heb net mijn eerste alles in één workstation gekocht,de Triton Classic.
Heb mijn stem opgenomen in de sampler van deze en de zin in wat stukjes geknipt en op
lagere pitch afgespeeld,effecten hier en daar en voila,dit was eruit ontsprongen :-)
Heb deze track terug gevonden en wou deze even meedelen omdat ik hem persoonlijk
toch fijn vond ;-)
[na een 5 tal jaar heb ik wel een haat/liefde verhouding met Korg opgebouwd,maar dat is een verhaal waar ik niet terug wil op ingaan ;-) ]

Attachments

• Infinity.mp3
    2,5 MB · Bekeken: 98
Och,nu dat ik toch bezig ben met in de oude doos te grabbelen,
hier een trackje uit 1998,wat een jaar,heb nog maar een 6 tal maand mijn eerste pc,
had al wel lang een Amiga 500,maar daar deed ik alleen aan gaming op :-)
Ik had ook toen een Akai S3000 XL,Korg Wavestation,Waldorf Pulse en Roland JD-800.
Heb deze track "Frekbreak" genoemd :-)
Daarbij,vorige track was "Infinity"

Attachments

• FrekBreak.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 102
:) Vind ze wel leuk! Infinity is wel een stukkie zachter opgenomen lijkt het.. en een stukkie minder laag zit er in (en ook niet zo'n hieper actieve drummer :D)

@ Zoidsity,thanks,Infinity is volledig op een triton gemaakt en daar ook in afgemixed,
voor zover je van afmixing kan spreken,eigenlijk gewoon de volumes hier en daar aangepast :-) Ja diene hyperdrummer moet ik maar eens minder red-bull serveren ;-)

Nog uit de oude doos :-)

Nog uit de oude doos :-)

Deze 3 nummers zijn van dezelfde periode als Infinity (2000),allemaal op de Triton Classic gemaakt.
Ik nam meestal niet de moeite om er de fouten uit te editeren,want vindt een list editor verschrikkelijk,anderzijds geeft dit wel een organisch tintje,vindt ik zelf ;-)
Thema,3 delen van een scifi achtige film met dus de voor zich sprekende titels ;-)

Attachments

• The Forest.mp3
    3 MB · Bekeken: 87
Nummertje met zang 1

Nummertje met zang 1

We zijn belandt bij 2002: een goede vriendin werkt in Zuid-amerika en leert er iemand kennen,beide komen even op bezoek in België en blijkt dat haar vriend zanger is.
Zij stelt voor dat we samen een trackje opnemen,ik ken geen Spaans,maar met wat woorden Engels en gebaren komt er deze track :-)
Deze is op 1 dagje gemaakt en afgemixed,voor zover je hiervan kan spreken.

Attachments

• SENTIMIENTO.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 88
Nummertje met zang 2

Nummertje met zang 2

Denk dat het ook 2002 was,samen met ne goede maat zitten we in zijn studio,
we hebben een basis gelegd voor een trackje.Ik kende iemand uit de periode dat ik in Leuven woonde en zij wou wel eens de tijd nemen om iets komen in te zingen.
Deze track en toekomstig project zijn door omstandigheden niet verder uitgebouwd.
Hopelijk word dit ooit nog overgedaan,want ik vindt haar een geweldige zangeres :-)

Attachments

• Deephouse.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 80
Laatste nummers uit de oude doos

Laatste nummers uit de oude doos

2005 : ben al een tijdje verhuist,ben meer bezig met leren verbouwen en verbouwen zelf,
zodat muziek maken op de achtergrond belandt.
Toch maak ik 2 sketches van filmachtige muziek.
Titels spreken weer voor zich :-)

Attachments

• Arrival.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 96
Voila,hierbij laatste nummer uit de oude doos,hierbij wou ik even wat nummers op het net zetten,zijn er tenslotte meer geworden dan eerst gepland,bedankt voor wie de tijd heeft genomen deze eens te beluisteren :-)

Attachments

• Heroes.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 77
Back