nooi softsynth progje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit moet wel een (geslaagde) grappenmaker zijn. Niemand op deze wereld -zelfs niet in
de meest onder ontwikkelde regio's van de aarde- kan zo'n randdebiel zijn.

Nogmaals goede grap. :okdan: :halleluja
Leuke typfout nuance in te topic titel trouwens zodat meer mensen geprikkeld raken.

Maak je zelf maar bekend shoarma... Of moet ik zeggen.... *roffel roffel* 6TRAK!
PAM PAM PAAAAAAAAAAAM

edit : uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat 6 het niet is.

Laatst gewijzigd:
Of zou Shoarma de zoveelste nick zijn van Bradley van Dijk (FreddyMercury, Braddie, Bradley, Bradjarre etc)?

Laatst gewijzigd:
Misschien is het Marco Borsato, die na zijn falende bedrijfsvoering ervoor heeft gekozen alles alleen te gaan doen...

ik heb NI Komplete 5 cracked

Gefeliciteerd :frons:

this%20sucks.gif

maareh, zat er bij die cracked NI Komplete geen handleiding/youtube/dvd hoe- doe- ik-het-dan ?! anders zou ik toch ff bellen met je provider, wat heb je nou aan 500 euro aan softwarez als je het niet kan gebruiken om op school lekkere chicks te laten horen/ en zien hoe superieur je piano sound is?!

maarja kijk even naar je bandje, ik gok een of twee gitaarjongens (of meisjes das helemaal 100% rockchick) een Red Hot Chili Peppers imiterende bass speler en een drummer die alleen maar Metallica/ Rammstein/Peter Pan Speedrock wil spelen... en dan wil jij daar met NI Komplete bij piano ballads spelen?

Geen probleem. Computer heb je al, Komplete heb je al, nu nog een bak gewogen toetsen en de boel aan elkaar vastknopen zodat het werkt en blijft werken zelfs als er 327 scholieren wild aan het dansen zijn in de kantine ... en je bent helemaal de man 8)

Het is alleen de vraag: wanneer wil je het podium op? volgende week lijkt me een beetje optimistisch, maar op Dierendag een concertje geven voor alle pussycats,lijkt me alleszins een goed plan.....

Bericht door een moderator:
ja eh, nee dus, geen warez en geen discussie. zoek 't lekker zelf uit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back