analoge mixer aanpassen met individuele outputs

jwhagenbeek

Ouwe rot
ik heb een analoge mitec mixer en ben erg blij met het geluid! maar... ik stap over op protools met genoeg inputs. zou ik de mixer er beter tussen uit laten of zou ik de mixer openschroeven en kijken of ik ieder kanaal een direct out kan geven. dan hou ik het geluid van de mixer en kan ik ieder kanaal nog met een fader regelen, ipv met een midicontroller.

Ik weet niet wat verstandig is :( en doe niet graag mn mixer de deur uit.

wel moet ik natuurlijk mn kanalen op mn protools houden anders kan ik net zo goed met twee sporen opnemen. dus dat wordt dan een "meng"tafel met 12 in en 12 out. en misschien kunnen, met een beetje geluk, de 2 effect sends ook nog behouden blijven. en als ik jack aansluitingen neem met een switch kan ik de tafel ook nog op de normale manier gebruiken.

heeft iemand ervaring met zo'n klusje?

ergens anders uit het forum:
Erg fijn ding. Beetje Dateq gevoel. Ook nies stuk te krijgen. Heb ut ding laten vallen, heb er mee op de tafel geslagen,alles over de zeik geholpen, het is 'n soort meer sporen distortion bak maar het is ook 'n goeie mixert met wel 'n eigen kleur klank maar niet vervelend. Vooral fijn voor LIVE! Volges mijn maken ze weer nieuwe mixers ook... http://www.mitec-music.de

Heb er altijd veel lol van gehad. Schuif nog geregeld m'n A&H opzij om lekkere vieze herrie te maken met de Mitec.
En alle andere eigenaren die ik ken vinden het een super tafel.

Back