Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dan had die nog steeds verkeert gestaan. of jij eet liggend? en die SG. is dat een Gibson?
En verders moet je natuurlijk altijd je microfoon stofvrij opbergen als je hem niet gebruikt. Zeker dat soort microfoons en je rookt.
Behalve voor een foto op SF natuurlijk ;)

Is idd een Gibson SG. Ernaast een Taylor 110E, ook een erg fijne gitaar.

synthsforum.jpg

Gedeelte van mijn hok.
Je kunt gelijk zien dat ik een toetsenist ben...dan zitten de keyboards om iemand heen en dus onder handbereik.
een producer enz. hoeft zo'n opstelling dus niet te hebben , dus de keyboards zie je dan vaak hoog tegen de muur gespijkerd ;)

lekkere vintage pixies

@major-hostage ja en die terug komende kick is ook zo irritant 1234 1234...:P

Oorspronkelijk geplaatst door Catscan Bekijk bericht
Nee die gaan er niet uit. Maar misschien een keer.

Catscan - ARP (de hele track is 95% ARP2600)

Catscan - Laws of combat (hier zit een 2600 mini synthacon memorymoog in)
Nice. Je hoort het wel.

okdan hoork ook kertje watje doet ...catscan

maaruh bikkel hardcore track ???
vindt t egt ri labworks /label beetje tresor achtige [goede jaren 90 luister/ dance techno ,...zoals t was in "90/95"ja toch toffe sound track,...daar hoefniet so veel om / in heen as de basisi vet is ,..gewoon wat varierende drums erby en de dance trak staat ,...
moet je met meer dan ......300 komen om m om te gooien top !!!!!
mijn style

euh ????

Het is alleen maar een apreggiator met wat dingen eromheen.....

je hoort t al ya need is a arpegiatoeter

Mini 2600 memorymoog chroma a6 VCS3 hou ik zeker.

Keep u updated

Check me studio list in me handtekening.
Dus deze bakken gaan er allemaal uit?:

* Korg Triton rack
* Studio electronics SE-1X
* Studio electronics ATC-X
* Roland JP8080
* Roland Alpha juno
* Roland Juno 106
* Waldorf Q+
* Waldorf XT
* Virus Snow
* Clavia Nordrack 1
hmhmhmhmhmh

Leuk:)
Maar Catscan - Laws of combat is een track die ik bij me hardcore ep er bij zette.
Heb wel meer techno achtige dingen gedaan in combinatie met een hardcore ep.

Kwam vandaag nog een zooitje hiphop beats tegen zal een keer wat plaatsen.

Jij hebt allemaal oude samplers :D
Leuk man.
Ik stond net op het punt mijn samplers de deur uit te doen, maar ik kreeg steeds meer sample kriebels en dus de neiging ze te houden. (ik heb een Sequential Circuits Prophet 2002 en een Ensoniq Mirage Rack).
Nu komt jouw foto voorbij en krijg ik nog meer kriebels om ze weer in te zetten...(ze staan al weer een tijdje te niksen)...

Ja superspul man! Vooral die s612's vind ik helemaal de max.. Kosten geen drol en hebben werkelijk een supersound!
Niet op de foto een Emulator II en wat nog wat synths. Vroeger was ik nooit zo van het samplen maar ik zou nu niet zonder kunnen.

track 1,3 en 4 zijn enkel de s612's

Ja je gooit er een sample in en er komt een sample uit, hooguit even de juiste floppy beschrijven. Ik vind het ook nu niet zo moeilijk.

Maar weer eens een compleet overzicht van de hardware in de WAH-Studio.

Phochos

Attachments

• WAHSTU4.jpg
    WAHSTU4.jpg
    126,8 KB · Bekeken: 192
en nu aan het sparen voor een vloer ? :P

en nu aan het sparen voor een vloer ? :P

Nee hoor,

Dat zijn wat kruimeltjes van het piepschuim, moeten nog opgezogen worden, vrijdag de studio stofzuigen.

Phochos

Maar weer eens een compleet overzicht van de hardware in de WAH-Studio.

Phochos

Die elastieken... speel je ook snaar instrumenten...? ;-P

Die elastieken... speel je ook snaar instrumenten...? ;-P

Nee, die zaten in de doos van de JP8000, had ze nog niet opgeruimd. Zo te zien - als ik dit type - liggen ze nog steeds op de kruk.

Phochos

en wat staat er achter je KP phocos? Daar bovenop, dat zwarte ding (niet desktop maar 1/2 rackformaat)

edit: is geen Kaoss pad, maar zeg maar achter je jp8000.

Dat kastje is de HFG BJ82 (HomeMade Function Generator BouwJaar 1982). Die heb ik samen met mijn broer in 1982 gefabriceerd. Daarnaast hadden we ook nog een andere generator gemaakt, de Complex Sound Generator, maar die heeft het uitgehouden tot 1989. Deze doet het wonderbaarlijk nog steeds en is de bak die ik het langste heb gehouden en nog steeds gebruik.

Phochos

P.S. Daarnaast ligt de Roland RA90 synthmodule.

En middenop de foto zie je onder de CD-Speler de Roland JV1010 en de Yamaha FB01 synthmodules staan.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back