Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
misschien omdat het gaat om muziek maken?

Ik weet niet hoe 't met jouw ogen gesteld is, maar die 20" en 24" TFT van me helpt me juist met muziekmaken. MonoTron's bureau is zodanig hoog en groot dat die 15" (toch?) ook nog eens een stuk naar achter staat, niet echt leuk als je dan wat schuifjes moet gaan verplaatsen. Maar, erg mooie studio :)

8221_1270434919618_1192226269_814104_8219468_n.jpg

8221_1270434479607_1192226269_814101_4543402_n.jpg

photo.php

Dankje :)

Ik heb de helft te koop staan, dus ik zal wel weer eens updaten als ik weer geld heb om wat nieuws te kopen :P

ik ook :)
over smaak valt niet te twisten, maar mensen die een kurzweil hebben hebben bij mij steeds een streepje voor

Ja echt vet hoor !! Echt heel veel functies, een beetje teveel voor mij haha maar dat is wel leuk want dan ben ik eens een keertje niet zo snel uitgespeeld. Mooi steriel en aggresief geluid, perfect dus !!

vergis je niet in zn uiterlijk, het is verre van een ms2000 ik dacht dit namelijk in het begin ook. Qua klank kan ie net zo vol klinken als een ms2000, maar hij kan ook een soort wavetable achtige dingen en zelfs FM (ala de DX7). Het leukste vind ik de filtermixer, dat is toch wel vrij uniek.

Je moet het zo zien, je hebt 4 "lagen" en iedere laag is de korg radias incl hun eigen sequencers, fx'en, virituele patches etc etc enz enz. Het gaat dus echt heel erg diep! En dan heeft ie ook nog een berg drums en PCM geluiden, die je ook weer helemaal gek kan editten.

leuk leuk leuk

FM en filtermixer zijn anders, maar wavetable kan de MS2000 ook (op een andere manier misschien).

Maar als ik het zo hoor gaat hij inderdaad wel een heel eind uitgebreider dan de MS2000.

ja joh? Dat wist ik helemaal niet, ik dacht dat de ms2000 echt puur modelling was. Maar ik kan het allemaal ook nog niet zo goed uitleggen omdat ik de Radias zelf nog lang niet onder de knie heb, maar dat komt wel :D

MS2000 bevat ook 64 PCM waves van de DW-8000, waarmee je via de mod sequencer kan wave sequencen. Maar goed studio's, cribs, kelders, zolders, slaapkamers, woonkamers, kolenhokken...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back