Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mooi drum krukje phochos

Ik heb twee luidsprekers staan, die staan een beetje verdekt opgesteld. Maar meestal plug ik mijn koptelefoon in de mixer of multitracker, omdat ik meestal 's avonds aan het opnemen ben en ik dan de buren niet stoor.

Phochos

Weer eens wat nieuwe foto's

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Attachments

• 20091020 - Studio (6).jpg
    20091020 - Studio (6).jpg
    124,6 KB · Bekeken: 193
  • 20091020 - Studio (12).jpg
    20091020 - Studio (12).jpg
    96,3 KB · Bekeken: 204
  • 20091020 - Studio (15).jpg
    20091020 - Studio (15).jpg
    124,4 KB · Bekeken: 202
  • 20091020 - Studio (16).jpg
    20091020 - Studio (16).jpg
    161,4 KB · Bekeken: 198
  • 20091020 - Studio (21).jpg
    20091020 - Studio (21).jpg
    169,9 KB · Bekeken: 210
Monotron,

Je hebt ook bijna niets staan hè? (LOL)

Phochos

Zoals jullie zien zijn er nog wat gaten die opgevuld dienen te worden :D

Nee hoor, dit is wel de max. Er past niets meer in m'n zoldertje, dus het principe "eerst iets eruit, dan pas weer erin" wordt toegepast. De laatste aanwinst is nu de korg ms2000br (ja idd, eindelijk) hangt sinds gister in zijn rackje.

Ik ben vooral blij dat alles nu zeer compact en handig bij elkaar staat. Alleen de spaghetti aan de achterkant is onvermijdelijk.

Zoals jullie zien zijn er nog wat gaten die opgevuld dienen te worden :D

Nee hoor, dit is wel de max. Er past niets meer in m'n zoldertje, dus het principe "eerst iets eruit, dan pas weer erin" wordt toegepast. De laatste aanwinst is nu de korg ms2000br (ja idd, eindelijk) hangt sinds gister in zijn rackje.

Ik ben vooral blij dat alles nu zeer compact en handig bij elkaar staat. Alleen de spaghetti aan de achterkant is onvermijdelijk.
Je mag bij mij ook wel eens de zolder opnieuw inrichten, lekker compact zo!

Een voordeel van de schuine muren bij mij, is dat ik achter mijn spullen zo'n 50 cm ruimte heb. Daardoor kan ik erachter kruipen en nog wat met mijn kabels rommelen. Dit doe ik regelmatig en werk dus echt ideaal, anders moet je constant zaken gaan verschuiven enzo.
Nadeel is toch wel een beetje het geluid, wat ik niet helemaal lekker krijg, maar dat zij zo.

Verder is het jaspers meubel echt een uitkomst, met daaronder (moeilijk te zien) een gewone X standaard waarop een plank ligt, zodat ik nog een level extra heb. Deze staat wel erg laag, dus niet ergonomisch, maar wel het meest praktische!

Zo'n zolder is altijd wel lekker knus. En dat van die schuine kanten, is inderdaad voor je kluwen Spagetti wel relaxed, je kan er redelijk makkelijk bij. Alleen mmja inderdaad alles klinkt wat bassiger in zo'n ruimte. Zeker als de kap van het huis van hout is (zoals bij mij)

Als het een beetje ingericht is bij mij zal ik ook een poging doen voor een fotosessie

Ten eerste heel erg vette gear MonoTron, maar wat ik dan weer niet snap is waarom je niet een mooi behang pakt (voegen van gipsplaten dicht) en waarom je op een 8inch monitortje zit. Zulke vette dure gear en dan bezuinigen op je beeldscherm ? :stupid
no offence verders hoor laat dat voorop staan :)

Zulke vette dure gear en dan bezuinigen op je beeldscherm ? :stupid

Misschien juist omdat ie liever investeert in gear....

No offence taken Deniax, je mag van mij je mening geven hoor.

Wat betreft de wanden, dat klopt, ik heb alleen bij het intrekken in deze woning het hele huis onder handen genomen en had geen zin om hiermee verder te gaan. Ik stoor me er ook niet aan. Behang komt langzaam goed in de vorm van posters, fotos, schilderijen etc.

Wat betreft die monitor, tja, die heb ik al lang. Je ziet het niet goed, maar hij staat ook onder de horizontale balken, dus ik heb niet heel veel ruimte voor een grotere monitor, tenzij ik heel het meubel verder in de kamer zet en dan heb ik weer minder ruimte.

Ten eerste heel erg vette gear MonoTron, maar wat ik dan weer niet snap is waarom je niet een mooi behang pakt (voegen van gipsplaten dicht) en waarom je op een 8inch monitortje zit. Zulke vette dure gear en dan bezuinigen op je beeldscherm ? :stupid

Ik heb ook nog een gare oude beeldbuis staan. Er komt vast wel een keer een nieuw scherm, jammer dat die nog na een headphone voor de buren komt.

Lekker vintag monitor juist! Past er goed bij! C64 monitor zou NOG gaver zijn, maar da's wat lastig voor SF op te bekijken, lijkt me.. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back