Krijg je geen last van feedback met die microfoon precies zo tussen die speakers?
Hoi,
Nee, tot op heden geen last mee gehad.
Jos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Krijg je geen last van feedback met die microfoon precies zo tussen die speakers?
ey, dit ziet er tegek uit, mooie plek zo![]()
Holy crap... maak je er alleen muziek of geef je er ook dansles?Studio heeft twee jaar in dozen gezeten

Holy crap... maak je er alleen muziek of geef je er ook dansles?![]()

Studio heeft twee jaar in dozen gezeten, maar ben inmiddels verhuisd, en bezig met het geheel weer op te bouwen. Heb nog een lijst van 100+ dingen die ik moet doen voordat ie volledig af is...![]()

Ik mis alleen nog een beetje sfeer...![]()

Zal morgen ook es een fotootje plaatsen.Heb je nog wat close-up foto's aub? Ziet er alvast heel leuk uit.Studio heeft twee jaar in dozen gezeten, maar ben inmiddels verhuisd, en bezig met het geheel weer op te bouwen. Heb nog een lijst van 100+ dingen die ik moet doen voordat ie volledig af is...![]()

PatrickPincher, heb ik nou gezopen, of heb je wat dingen dubbel in je studio? ;-)
Out-of-the-box denken, vind ik dat.
@patrickpincher: Ik heb de OB12 altijd gemeden, er niet eens over nagedacht om zo eentje te testen maar ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig.
Is het wat?
-C-
Studio heeft twee jaar in dozen gezeten, maar ben inmiddels verhuisd, en bezig met het geheel weer op te bouwen. Heb nog een lijst van 100+ dingen die ik moet doen voordat ie volledig af is...![]()
Ach ja, waarom ook niet.