Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heheh, eindelijk 'n muziekhoek zoals ik ze graag zie! Geen klinisch opgeruimd stof vrije noppen studio maar 'n kamertje, ergens in huis, met GEAR! Dank Gilox, ik voel me meteen 'n stuk minder eenzaam met R-ond samen ;-P

vco tje be aware ...k benjuist bezig met gear weg te doen alles wat niet werkt / direct op mn xtra kamer te gooien en een capable / beter ingerichte ...uhh stuud te creeren ,..
blijft natuurlijk water naar de zee dragen ,...zo mucho,s gear / in mn huiskamer
waar is mn tv gebleven
:kroon:

ligt r byjouw gewoon een extra tb in een bake te ...wachten tot abuse hehe
leuke kamertje met gear
8~

is mn mattie zn hok , waar ook wat spul van mij /ons staat

kwam terug van n lijfsetje en had m meegenomen om msschn nog wat te gaan frieken

Deed ik ook altijd toen ik nog rookte.

zo ik ben in ieder geval nooit meer alleen daar :P
DSC05017.jpg

Wow, super. Moet vooral enorm zijn om live te tweaken. Record knop induwen op je tapedeck of computer en een uurtje spelen. Misschien nog één echte vette synth (die we niet zien natuurlijk) en feest kan niet meer beter.

Mijn voorlopige hydeout,.. Hiervoor zat ik in mn laptop met controller,.daarvoor was ik alleen maar aan t bouwen,.. en weer daarvoor had ik met wat vrienden een heel pand compleet met oefenruimte,. control room,. bar en nog veel meer.
Maar goed,.Tot t huis af is zit ik in dit hoekje,..
Nog een half jaartje mogen de dozen en kratten met ouwe gear uit t rek en krijg ik deze hele verdieping voor mijzelf! En dan krijgt alles weer een plekkie!
Voorlopig doe ik t hiermee en dat is al leuk zat na een paar jaar als een indiaantje met mn tipi van hot naar her verjaagd te zijn geweest.
Beneden komt dan een oefenruimte met drums pa backline en ze hele meuk,.. kan ik weer lekker jammen met mn matties!
798057961_6_1sD7.jpeg

798058159_6_hymb.jpeg

798058164_6_I8mF.jpeg

Zit je gewoon te paffen bij je kostbare gear???
:peukie:

ja , wat dan ? buiten roken in je eigen hut ????
fuck dat anti rook gedoe , die apparaatjes gaan meeme graf in bwvs
in mn muziekhok word gerookt, soms gedronken ,en nog meer soms wat gesnoven oid

dingen zijn er om gebruikt te worden , en niet in n vitrinekast gestald ofzo
veel van me apparaatjes heb heel nederland en n stukkie europa gezien
en als ze kuren krijgen , gaan ze naar de dokter en kompt t allemaal weer goed, tis maar materie

kijk iedere keer weer raar op van die advertenties van 303s zonder gebruikerssporen:?
die knoppies zitten der op om aan te draaien:mega:

gek eigenlijk
dat iemand steigert als je rookt in het bijzijn van gear
maar als je er je hele takkelichaam naar de klote helpt maakt t ze niks uit :)

ik ben ook voor alles gebruiken in de studio, en zoveel mogelijk ook
alleen hier wordt niet meer binnen gerookt helaas
nu heb ik alleen nog maar spik en span gear en ik heb mn 707 met kaarsvet erop ook al niet meer :frons:

Zelf vind ik 't niet erg als mensen roken in mijn hokkie, als ze het maar niet uitblazen..

Zo!
Vanaf volgende week staan er wat leuke pics online van mijn nieuwe studioruimte!
Het betreft de slaapkamer bij mijn vader thuis, En die is ongeveer 30 vierkante meter!
Wat ook gelijk een voordeel is, Is dat we geen buren hebben, Althans... We hebben ze wel, Maar ze klagen NOOOIT!

Enne...

Vanaf volgende week gaat het inrichten dus beginnen!

Wat ook gelijk een voordeel is, Is dat we geen buren hebben, Althans... We hebben ze wel, Maar ze klagen NOOOIT!

Oef... daar ging je toch bijna weer even de fout in... }:|

Maar succes in je nieuwe hok! Wel foto's posten dan!!!

Ah ja,.. buren,.. die had ik ook ooit es,.. kwam die gast steeds 's nachts over de trap,.
Schaaatjeee,.. laat me d'r in!!! Ik hou toch van je,.. schaaatjee,..
En zij dan terug,.. Ga weg,.. vieze hoerenloper,.. ga maar bij die hoer slapen!!
En beneden een ethiopisch cafe,. Met live muziek tot de bovenbuurman thuis kwam ongeveer. En ik ertussenin,.. met al mn acidherrie,.. wat een gezellige bende was dat man,.

Maar toch blij dat m'n eerste buren zo'n 800 meter verder zitten tegenwoordig!!! Want hoe gezellig t ook was op de kruiskade.
Missen doe ik ze niet!!

is mn mattie zn hok , waar ook wat spul van mij /ons staat

kwam terug van n lijfsetje en had m meegenomen om msschn nog wat te gaan frieken

BEVERLY GILS

bedoelje gils uh ryen..
:engel:

ja , wat dan ? buiten roken in je eigen hut ????
fuck dat anti rook gedoe , die apparaatjes gaan meeme graf in bwvs
in mn muziekhok word gerookt, soms gedronken ,en nog meer soms wat gesnoven oid

dingen zijn er om gebruikt te worden , en niet in n vitrinekast gestald ofzo
veel van me apparaatjes heb heel nederland en n stukkie europa gezien
en als ze kuren krijgen , gaan ze naar de dokter en kompt t allemaal weer goed, tis maar materie

kijk iedere keer weer raar op van die advertenties van 303s zonder gebruikerssporen:?
die knoppies zitten der op om aan te draaien:mega:

helemaal mee eens kheb nog nooit gehoord van dichtgeslite 303 knopjes
laatstaan dr2000 mixer verotte schuiven .....door T roken WAT ???
:doei:
nee ask friek moet meestal de gear t r-ontgelden , steek de boel in de fik en koop nxt month weer newe gear !! tuuuuuuuuuuuuuurlijk !!

geniet ...van alles ..ookje gAeR

Ah ja,.. buren,.. die had ik ook ooit es,.. kwam die gast steeds 's nachts over de trap,.
Schaaatjeee,.. laat me d'r in!!! Ik hou toch van je,.. schaaatjee,..
En zij dan terug,.. Ga weg,.. vieze hoerenloper,.. ga maar bij die hoer slapen!!
En beneden een ethiopisch cafe,. Met live muziek tot de bovenbuurman thuis kwam ongeveer. En ik ertussenin,.. met al mn acidherrie,.. wat een gezellige bende was dat man,.

Maar toch blij dat m'n eerste buren zo'n 800 meter verder zitten tegenwoordig!!! Want hoe gezellig t ook was op de kruiskade.
Missen doe ik ze niet!!

WAT EGT FRIEK IDEE IS ,...DIE GASTEN VAN KITE MAN ..ZN OCHTESRA ..DIE KOCHTEN LAATSToeps,...
een hele straat 6 huizen ...in utregt ...incl loods opt eind ..
chill omte frieken asje allemaal muzikant bent en ..t zelfde wil thats it ...wat else ..nespresso
:?:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back