Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Update van mijn hokje:
![]()
Als je ziet voor welke prijzen die blauwe op ebay soms weggaat... hoewel er laatst eentje uit de VS voor een euro of vijfhonderd wegging, dat vind ik dan nog billijk.Niet verkeerd, wil me blauwe 101 wel ruilen met je grijze 303![]()
Om dezelfde redenen dat synthesisten zoveel synthesizers hebben.Phochos schreef:Ik vraag mij wel eens af waarom sommige synthesisten zoveel drumcomputers hebben staan. Volgens mij tel ik er een stuk of 6 à 7.
Als je ziet voor welke prijzen die blauwe op ebay soms weggaat... hoewel er laatst eentje uit de VS voor een euro of vijfhonderd wegging, dat vind ik dan nog billijk.
Om dezelfde redenen dat synthesisten zoveel synthesizers hebben.
Ik vind mijn 909, 808 707 en 606 allemaal heel verschillend klinken. De 727 is voor latin percussiegeluiden en mijn 309 gebruik ik nauwelijks maar dit was mijn eerste drumcomputer en die heb ik nieuw gekocht dus die blijft. En meer heb ik niet.Okee, maar volgens mij zijn de meeste drumcomputer (uitgezonderd een TR606, of een CR8000 of een KR55) eenzelfde soort drumgeluiden, synthesizers willen nog wel eens een eigen gezicht en geluid hebben.
Even uit mijn hoofd: 3 bij 3,50. Het ken net...Erg strak inderdaad. Hoe groot is je hok?
Uiteraard zijn er veel betere dingen. Ze kosten echter niet zoveel en hij heeft wel leuke geluiden aan boord (samples van de meeste vintage synths) en een leuke sequencer. Filters heeft ie niet of nauwelijks helaas. De kwaliteit van de samples is een stuk beter dan bij de 309 of sirius. Ik doe hem niet weg om dezelfde reden dat ik de 309 hou: ik heb hem destijds nieuw gekocht en het was mijn 1ste synth. Nu gebruik ik hem voornamelijk als master klavier.Hey Kalusi, ik zie dat je een Raven hebt, zijn die een beetje de moeite of heb je tegenwoordig betere dingen? Ik ben daar namelijk erg benieuwd naar.
neeje , gilze
rijen das gilze noord

Ik vraag mij wel eens af waarom sommige synthesisten zoveel drumcomputers hebben staan. Volgens mij tel ik er een stuk of 6 à 7.
Phochos
Mooie spulletjes, durf amper een plaatje te posten van mijn miezerige prutshoekje.
Ik kom zoals iedereen ruimte te kort (en woon hier pas), m'n 2e hobby vreet ook ruimte, zie 2e plaatje.
ADSR ook weinig hoor. Het is gewoon een rompler. Nouja, een JD-800 is ook een rompler maar wel een hele goeie.Ah, dus als ik het goed heb is het eigenlijk meer een rompler als synth? Ik neem aan dat het wel een beetje te tweaken is met bv ADSR ofzo ?
Alleen live, dwz ik gebruik de ingebouwde sequencers en een future retro mobius. Geen pc dus om te sequencen, pc gebruik ik alleen om op te nemen. Komt deze week wel een AMT-8 mijn kant uit.Waarmee sequence je Kalusi?
Goeie vraag, ik wil een keer van die Ikea broders kopen en mijn hokje wat herinrichten. Of een quiklok 4-keyboard stand. Sequencen van de juno zou ik met een JSQ-60 doen. De arp van de 101 sync ik aan de rim van de 707.En waar wil je de juno dan gaan zetten? Daar heb je helemaal geen plek voor joh :p
ADSR ook weinig hoor. Het is gewoon een rompler. Nouja, een JD-800 is ook een rompler maar wel een hele goeie.
Alleen live, dwz ik gebruik de ingebouwde sequencers en een future retro mobius. Geen pc dus om te sequencen, pc gebruik ik alleen om op te nemen. Komt deze week wel een AMT-8 mijn kant uit.
Goeie vraag, ik wil een keer van die Ikea broders kopen en mijn hokje wat herinrichten. Of een quiklok 4-keyboard stand. Sequencen van de juno zou ik met een JSQ-60 doen. De arp van de 101 sync ik aan de rim van de 707.