Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ten eerste heel erg vette gear MonoTron, maar wat ik dan weer niet snap is waarom je op een 8inch monitortje zit. Zulke vette dure gear en dan bezuinigen op je beeldscherm ? :stupid
no offence verders hoor laat dat voorop staan :)
.
Ondertussen heb ik toch maar een 19 inch monitor neergezet die net past en dat is toch wel stukken fijner zo. Ik zal binnenkort nog eens wat foto's maken.

Die AKG is echt heerlijk, ontzettend veel plezier van :)
Was een goede koop, zoals je kunt zien is de akoestiek zeer slecht in mijn woonkamer, een wereld van verschil als ik een kick vergelijk..

En uiteraard issie fijn voor het nachtwerk!

En niet te vergeten, 'n Xbox bij de muziekhoek! Bij mij staat de PS3 standaard aan als ik aan het prutsen ben. Effe geen zin..? SPELLETJE!!!

En is da kleine zwarte ding 'n Blofeldje of zo'n SID dingetje..??

Mooi, erg mooi speelgoed Boelie! Wel allemaal chaotisch opgesteld, maar ja...ieder z'n werkspees en werkwijze. ;)
Wel benieuwd naar wat je er mee uitspookt, behalve dan wat er op je Myspees staat?

Gearverslaving is hier duidelijk zichtbaar :D

Kwa opstelling, sja gezien de ruimte heb ik geen andere keus, is allemaal prima in bereik zo :) Wel veel kabels en na een jaartje verkopen/kopen van gear, verwisselen van kabels ziet het er zo uit :D.
Na verhuizing wil ik een aparte kamer inrichten voor recreatie. De dame des huizes is niet altijd blij met de herrie die ik voortbreng --> ook de AKG lekt...

De laatste tijd eigenlijk weinig tijd gehad dus is het meestal jammen, wat patterns maken en weer afsluiten zonder eigenlijk echt tracks uit te werken. Wel wat materiaal liggen dat ik straks in een projectje ga stoppen. Momenteel ben ik nog bezig met een vriend van me met een wat andere soort beats dus ff checken hoe het allemaal gaat lopen..

.
Ondertussen heb ik toch maar een 19 inch monitor neergezet die net past en dat is toch wel stukken fijner zo. Ik zal binnenkort nog eens wat foto's maken.
:okdan::okdan::okdan:

De nieuwste aanwinsten, veel heel BLAUW

Mooi hé 8)

Ben weer een hele poos zoet en braaf :L :dj:

Attachments

• blauw.JPG
    blauw.JPG
    133,3 KB · Bekeken: 146
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back