Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat karstiman daar heeft staan valt best mee.. Check Vic ze'n synths nog maar eens goed...
En wat betreft dat toilet papier.. , verkouden , uhu , zou ik ook zeggen![]()
Vic heeft idd ook een belachelijk arsenaal staan!
Het forum had beter Synthfreakforum kunnen heten!
Freaks!![]()
Hier zit ik dan. Maar nu even niet... Moest een foto maken.

Leuk spul!Hier zit ik dan. Maar nu even niet... Moest een foto maken.

Vic heeft idd ook een belachelijk arsenaal staan!
Het forum had beter Synthfreakforum kunnen heten!
Freaks!![]()
,, ben er nog trots op ook 
idd asje bv voor de cash van een jp8 en memorymoog bv 4 x 20 u racks stampvol zet met va spul [ wat erg tofter uit ziet [somsook is ]
dan houje nog geld over

Mijn studio is behoorlijk uitgekleed, heb nog maar een paar dingen over. Omdat ik voornamelijk software gebruik en daarnaast wat hardware, heb ik een heleboel verkocht.
Dit is mijn huidige studio:
-Korg Micro X Synthesizer
-Casio CTK5000 Work Station
-Hfg BJ82 Generator
-Boss BR600 Digitale Studio
-Citronic CD-S2 CD-Player
-Skytronic DJ2211 5 Kanaals Stereo Mixer.
Phochos
Er staat nog het eea buiten beeld. Kreeg het er niet goed op allemaal. Ben ook niet zo'n camera wonder.
![]()
![]()
![]()
[...]vraagje hoe postje eigenlijk pix groot krijg altyd kleine ...thumb nails[...]
[...]De foto's zo plaatsen... ik weet niet anders. gewoon op img klikken> url erin en klaar is klara. [...]
Zo werkt dat met hotlinks naar bijv. je eigen site. Ik denk dat Ron bedoelt dat wanneer je foto's hier echt Ik vind die grote pics maar irritant, duurt te lang voordat deze pagina laadt en als ik verder wil scrollen verspringt het steeds. Bovendien loop je het risico dat die pics op een gegeven moment weg zijn en je alleen nog maar rode kruisjes ziet.Zo werkt dat met hotlinks naar bijv. je eigen site. Ik denk dat Ron bedoelt dat wanneer je foto's hier echt
als bestand uploadt in de thread, dat je dan alleen thumbnails krijgt te zien.
Zo doe ik het ook.Je kunt die plaatjes uploaden, posten, thumbnails aanklikken, en dan weer gewoon linken als ieder ander plaatje op internet. Handig![]()