Mijn youtube kanaal!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey Brad,

Laat je niet gek maken door al die electro autisten hierboven, doe gewoon lekker je ding.

Wijlen Frank zei het het best: "Some people get their kicks, stompin' on a dream"

Hoi Bradley zou je Halleluja van dat meisje van Idols eens kunnen spelen?
zou ik leuk vinden en het is ook een populair nummer dus er zijn vast wel meer mensen die dat vinden. :eureka:
Volgens mij een nummer dat goed met akkoorden en melodie te spelen is

Halleluja wil ik eventueel wel gaan uploaden ergens in het weekend;)..
Zit een style in de Tyros die er goed voor geschikt is, En de Sweet Harmonica maakt het helemaal compleet offcourse;)

Hey Brad,

Laat je niet gek maken door al die electro autisten hierboven, doe gewoon lekker je ding.

Wijlen Frank zei het het best: "Some people get their kicks, stompin' on a dream"

Dankje;) Ben blij dat er iemand is die me wat positief laat zijn;)..
Welke frank bedoel je btw?

Frank Sinatra.. Wat een super stem had die man.

Heb een nummertje gecoverd met Cool Edit Pro en de Tyros..
Waar kan ik dit het beste dumpen:P?

Tot 9,77 MB (mits mp3!!) kan 't gewoon hier op 't forum als bijlage, als 't groter is kun je:

1] de kwaliteit van de mp3 lager zetten (bijv. van 320 kbps naar 192 kbps)
2] op een andere site zetten (bijv. youtube, oid) en het linkje hier plaatsen

Zeg Bradly. Probeer die filmpjes die je maakt wat interessanter te maken. Ik vind het nogal saai om meer dan 30 filmpjes lang steeds hetzelfde shot van een half keyboard en twee handen te zien. Laat ook eens wat van jezelf zien. Ik denk dat weinig mensen geinteresseerd zijn in dit soort filmpjes.

Maarre... ga wel lekker door met spelen. Je hebt er duidelijk veel plezier in!

Heb gister wat opgenomen met Cool Edit Pro, een korte Cover.
Zeg me maar wat julie er van vinden.
En voor de Youtube filmpjes:
Ik ga sowieso mijn webcam anders neer zetten voor een beter beeld!

Attachments

• Smooth Criminal(tyros).mp3
    1,1 MB · Bekeken: 96
Bradley ik heb nog wel een verzoekje, kun je ook eens een eigen nummerr laten horen inplaats van al die nagespeelde ellende. Dat lijkt me nog leuker, interesanter etc etc enz.

Waar is je rechterkanaal naartoe, zowel in je filmpjes als in je mp3?

'k Ben dus niet de enige...

Ik ben niet van de YouTube kanalen, maar je haalt een enorme productie per dag en je merkt inderdaad dat je er plezier aan beleeft. Dat is enorm belangrijk. Sommige mensen hier zijn wat allergisch voor keyboards; sommige ook voor workstations blijkt uit deze draad. Jammer.

Als opbouwende kritiek wil ik je toch meegeven dat ik het gebruik van mono-geluid erg jammer vind. En ik vraag mij af of je door je productiedrang sommige nummers wel ten volle uit laat komen. Neem bijvoorbeeld Pirates of the Carribean. Dat nummer heeft in de originele versie een enorme spanning. Die mis ik in jouw cover, want je hebt het vermaakt tot vrolijke draaiorgelmuziek. (met alle respect daarvoor overigens)
http://www.youtube.com/user/bradleyexperience#play/uploads/10/IriAcWAhnN8

Hoezo respect daarvoor?:P
Ik weet soms dingen wat origineler aan te pakken dan andere

Mijn toevoeging "met alle respect daarvoor" sloeg terug op 'vrolijke draaiorgelmuziek', omdat ik zeker niet neerbeugend wil doen over dat genre en/of instrument en/of jouw compositie. En Meesha74 is in dit geval een goed verstaander.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back