Monomachine SFX-6 van Elektron

nee ik heb hem helaas nog niet =( en zal voor het weekend ook niet mee worden denk ik.

dat wordt dus maar gewoon :Z .......

lijkt me wel sterk dat iemand anders hem wel al heeft, kan natuurlijk wel want ze zouden gistern de deur uit gaan. bij staat er dat hij voor bereid voor verzending maar heb nog geen tracking nr gehad, wat ik toen wel hij de MD kreeg.

maar ik wacht ongeduldig af:D

Origineel geplaatst door bass-molecules
nee ik heb hem helaas nog niet =( en zal voor het weekend ook niet mee worden denk ik.

dat wordt dus maar gewoon :Z .......

lijkt me wel sterk dat iemand anders hem wel al heeft, kan natuurlijk wel want ze zouden gistern de deur uit gaan. bij staat er dat hij voor bereid voor verzending maar heb nog geen tracking nr gehad, wat ik toen wel hij de MD kreeg.

maar ik wacht ongeduldig af:D

Bij mij hetzelfde verhaal.
Er zijn er al wel een aantal onderweg.
Waarschijnlijk hadden ze nooit verwacht ze alle 100 in een dag kwijt te zijn dus zijn ze ook niet voorbereid om er 100 tegelijk de deur uit te doen.
Wel lullig dat nummer 3 nog niets weet terwijl nummer 98 al onderweg is.(bron: Yahoo)

Ach ja, geduld is een schone zaak :bekdicht: :stupid

Re: Tracking nummer binnen!!!!!

Re: Tracking nummer binnen!!!!!

Origineel geplaatst door Roonan
Aflevering volgens schema: 23-september-2003

dat is dus.....Dinsdag.....
Nou ja, weet iig waar ik aan toe ben nu :D
En jij Bass?

jaaaaaaaa, heb net 5 minuten geleden ook het mailtje met tracking nummer gehad en daar stond het zelfde in.

*D

Ik verwacht dinsdag-avond uiteraard wel een aantal foto's hier te vinden, gebruikers reviews en de nodige mp3's. Of ben ik nu (samen met nog 1000 leden) iets te enthousiast! *D

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En het eerste mp3-tje.

http://www.cs.kent.edu/~jmelnyk/songs/ravi.mp3

Het filter doet ander der best of niet?

:confused: Wat bedoel je hier? Begrijp de zin niet zo....
Ik had hem al gehoord en ben niet echt onder de indruk, klinkt nog iets te gewoontjes naar mijn zin.
Maar goed, geen presets, geen manual dus de eerste demootjes zullen niet echt indrukwekkend zijn.
Ben zelf erg benieuwd naar bepaalde klank mogelijkheden maar die zal ik dan zelf moeten uitproberen.
Had al wel van de maker (RAVI) begrepen dat hij moeite had met de FM en SID machine's zonder manual of andere uitleg.
Blijkbaar een beetje lastig te programmeren zonder dat je weet waar de parameters voor zijn.
Dan word het trail en error en dan kan het wel even duren voordat je er iets leuks van maakt.

Als het goed is komt ie morgen binnen dus dan kan ik zelf eens aan de slag.
Zal eerst wel proberen wat met de SAW te maken omdat dat bekend terein is en daardoor makkelijker de div. aspecten vd synth te beoordelen.
Ben benieuwd!

Ronald.

:confused: Wat bedoel je hier? Begrijp de zin niet zo....
Ik bedoelde: Het filter doet anders goed der best of niet..

Maandagmorgen zin...

Origineel geplaatst door Arv
Lijkt me toch wel lastig werken zo zonder manual. Hebben ze die bij Elektron nog niet af dan?

Manual wordt pas gereleased als versie 1.0 klaar is.
De gedachte hierachter is dat bij elke software wijziging de manual ook weer wijzigt.
Op verzoek wordt er wel gewerkt aan een beknopte handleiding, wanneer deze klaar is is niet bekend.
Lijkt me ook wel handig voor elektron zelf omdat dat toch wel wat vragen bespaard.
Tja, je moet niet vergeten dat het een Beta project is en dat je de korting niet voor niets krijgt.

Ronald.

Aflevering volgens schema: 23-september-2003

Kunnen jullie al een beetje slapen...? :duivels:

Origineel geplaatst door C-Code

Hoe kan zo'n bedrijf bestaan als er zo weinig producten gemaakt worden ?
Ik zou wel eens willen weten hoe de fabricage bij elektron gaat, en
hoe het hele proces eruit ziet.

Het zou me niet verbazen als een van de redenen voor de beta-verkoop is om geld binnen te krijgen voor de vervolgproductie in een grotere oplage.

Origineel geplaatst door Leo
Het zou me niet verbazen als een van de redenen voor de beta-verkoop is om geld binnen te krijgen voor de vervolgproductie in een grotere oplage.

Waarschijnlijk wel en waarom niet?
Ik geef ze groot gelijk, moet natuurlijk wel geld binnenkomen want wat denk je dat de ontwikkeling van zo'n product kost?
Ze hebben het met de MD trouwens op exact dezelfde manier gedaan.
Is ook beter om een groot aantal pilot testers te hebben om de laatste bug's eruit te halen, anders blijf je updates maken.

Dammm, waar blijft UPS toch......

Back