theo parrish!!!

korgkonijn

stoffige zomp
op 7 maart is theo parrish in amsterdam>paradisco in paradiso.
als de enigzins de kans hebt en je houd van muziek is dit je kans om de mooiste klanken op aarde te ervaren!

Re: theo parrish!!!

Origineel geplaatst door korgkonijn
op 7 maart is theo parrish in amsterdam>paradisco in paradiso.
als de enigzins de kans hebt en je houd van muziek is dit je kans om de mooiste klanken op aarde te ervaren!

Ik sta vaak voor de rechterbox in paradiso
ben 194. man en heb een paardestaart / knotje

dus doe maar gedag zeggen :)

btw carl craig komt 22 maart samen met dimitri in paradiso

whiiiiiiiieeeeeeee Haaaaaaa :halleluja

hahahaa

hahahaa

ok als ik het nog weet zal ik gedag zeggen!!!!

het was vet!!!!!!!!!*D 8~
I :luv: theo parrish !!! :dj:

je bent de eerste die het vet vondt! ;)

ik hoor alleen maar negatieve verhalen...hij was er schijnbaar niet met z'n hoofd bij...

Het was echt ongeloofelijk kut...ik ben een groot fan van de lieve man, maar vrijdag bakte hij er met zijn stonede kop werkelijk helemaal niets van....een grote aanfluiting......

na ja, op naar de volgende keer....

...wat wil je in paradiso...

...wat wil je in paradiso...

Origineel geplaatst door bob303vs909
Het was echt ongeloofelijk kut...ik ben een groot fan van de lieve man, maar vrijdag bakte hij er met zijn stonede kop werkelijk helemaal niets van....een grote aanfluiting......

na ja, op naar de volgende keer....

ik snap wat je zegt, ik vond de sfeer niet zo heel goed maar wat wil je ook met 200 nattewrijfkutten die met hun witte poedersuikerneuzen tegen de djboot aan gaan dansen
ik moet je eerlijk bekennen dat het me onzettend tegenvalt van de meeste mensen die er waren, ik kreeg van een groot deel van de mensen het idee dat ze niet eens wisten wie theo parrish was
gelezen in de volkskrant:
7 maart:
the parrish
ik bedoel maar!
tot hoelaat ben je gebleven? en wat vond je dan zo slecht aan theo parrish

Het begin was wel aardig, maar daarna storte de hele boel als een kaartenhuis in elkaar. er zat geen lijn in zijn set en ik en mijn vrienden hadden het gevoel dat ie alleen in z'n eigen wereldje zat...het euvel wat je hebt met veel dj's die naar amsterdam komen...te stoned om nog te draaien....

te stoned om nog te draaien....

watjes... :duivels:

Het begin was wel aardig, maar daarna storte de hele boel als een kaartenhuis in elkaar. er zat geen lijn in zijn set en ik en mijn vrienden hadden het gevoel dat ie alleen in z'n eigen wereldje zat...het euvel wat je hebt met veel dj's die naar amsterdam komen...te stoned om nog te draaien....

misschien dat het deze keer te hard aankwam dan
want ik heb hem nog nooit niet stoned achter de decks gezien .. en die keren waren erg vet !!
jammer genoeg was ik er niet ....maar als ik zo de reacties pijl ... toch iets minder jammer

Back