Asio drivers

Heb ik daar wat aan met mijn onboard opl3-SA soundcard?
Of moet ik toch een SW1000XG gaan halen?:confused:

Orgineel geplaatst door wiener303
Heb ik daar wat aan met mijn onboard opl3-SA soundcard?

Ik ben bang van niet......

Of moet ik toch een SW1000XG gaan halen?:confused:

De SW1000XG heeft naar hedendaagse standaarden maar een matige latency, ik geloof minimaal 15 ms.

Er zijn legio kaarten te koop die 5ms of minder kunnen.

Niet alle geluidskaarten hebben ASIO ondersteuning, dat is driver afhankelijk.

Inboard audiochips hebben naar mijn weten nooit ASIO ondersteuning, hooguit DirectSound.

De meeste recente geluidskaarten van boven de € 100 hebben dat wel.

Je hoeft dus niet meteen voor de SW1000XG te gaan

Ik zag de Terratec EWX 24/96 voor € 185 staan bij Alternate :)

Als een deal van mij doorgaat doe ik die EWX24/96 van mij weg voor rond de 100 euro.

Oei, dat is wel een leuke deal.

Een vriend van me is net op zoek naar een geluidskaart met optisch in/uit, ik zal hem eens inlichten

Je kunt ook een sb live kopen voor een prikkie en daar de asiohack op los laten (come.to/sblive).

Heb je nog steeds die celeron 266 zonder cache ? Dan ben ik bang dat geen enkele kaart dat trekt.

Yes, Murphi, je weet wel die van Horn.( Wat ik toen snel gekocht heb, omdat ik binnen een week een verslag voor school af moest hebben. Dat je dat nog weet??? Heb ik gezegd dat ik geen cache heb? Moet eerlijk toegeven dat ik niet weet wat dat is....:stupid

Zoals ik al vaker gezegd heb: "Ik ben maar een arme student" en moet me nu maar zien te redden met de spullen die ik heb.

Een nieuwe geluidskaart zit er voorlopig ook niet in, want ik ga waarschijnlijk dit jaar samenwonen. En ik kan natuurlijk niet mijn vriendin voor alle kosten laten opdraaien.

Orgineel geplaatst door wiener303
Yes, Murphi, je weet wel die van Horn.( Wat ik toen snel gekocht heb, omdat ik binnen een week een verslag voor school af moest hebben. Dat je dat nog weet??? Heb ik gezegd dat ik geen cache heb? Moet eerlijk toegeven dat ik niet weet wat dat is....:stupid

Ja daar hebben we het heel erg lang geleden eens over gehad. Ik sta eigenlijk versteld van mezelf dat ik dat nog weet... Normaal weet ik niets wat langer als 2 weken geleden is (tsja je bent een pothead of je bent het niet he...)

Zoals ik al vaker gezegd heb: "Ik ben maar een arme student" en moet me nu maar zien te redden met de spullen die ik heb.

Dat maakt je wel creativer... k kan me nog steeds mateloos iriteren aan het feit dat sommige mensen met Fasttracker II vettere shit maken dan mij met al mijn rotzooi... :(

Een nieuwe geluidskaart zit er voorlopig ook niet in, want ik ga waarschijnlijk dit jaar samenwonen. En ik kan natuurlijk niet mijn vriendin voor alle kosten laten opdraaien. [/B]

Waarom zoek je dan ook geen vriendin met rijke ouders ??? :P

Nee is natuurlijk onzin. Het is en blijft een pokkedure hobbie. Mijn antikraaktoko is nu eindelijk een feit, binnen nu en een maandje ben ik verhuisd en ga ik een bescheiden studiootje bouwen (tsja wat moet je anders met al die ruimte... Ik moet een verdieping van ca 75 meter delen met iemand anders :) :) :) )

Kom gerust eens langs, ik ben nog altijd op zoek naar een 'skilled keyboard operator', zelf kan ik nog geen vader jacob spelen (okee schiet me maar af allemaal ...)

Ja, wanneer kan ik nou eens echt langskomen? Ik kan vader Jacob wel!!! "Mary had a little lamb" in B# majeur, lukt ook nog wel.

Ik zit hier nu tegen het C&A gebouw aan te kijken, dus even langs komen moet eigenlijk geen probleem zijn.

PS: Is je Kawai al verkocht??

Back