Relaxation knutseltrackie:)

Unic

El Musica
Goedesnavelsss,

Ik heb ff wat geknutselt, en vroeg me af wat jullie "profesionels" er van vinden. Alle kritiek is okeee. Opbouwend, afkrakend.:)
De track is zeker nog niet af. Ik wil hem nog anders inspelen, wat meer doen met het achtergrond geluid, er moet nog een baslijntje in. Het gaat om het idee

Het is gemaakt, ahum......, met rebirth (jawel) een roland d70 synth en een (nu komt het echt) een yamaha hs7 electronisch orgel. Zo''n ding uit de jaren tachtig waar je erg veel mee kan doen. Opgenomen in een wavelab, daarna een keertje over heen gespeeld. Dus luister niet naar de speelfouten, ik was al moe.

Graag een aantal reaktionen. Ik ben hier nog maar net, dus ik ben nog niet echt bekend hier.

groetennnnnn

Relaxation

Die lead klinkt wel erg vet, alleen te hard.

Misschien toch een audioprogramma scoren waarmee je meerdere sporen kan mixen?

Lekker doorgaan en plezier hebben. :)

als je ernaar streeft een afgewerkte track neer te zetten kan ik zoveel opmerkingen verzinnen, maar ik denk niet dat dat zinvol is ...dit is gewoon lekker wat spelen en dat is toch 't leukste!
ik vind 't best wel ok en het past ook wel bij elkaar, behalve de rebirth drums misschien niet zo..

ok!! Het belangrijkste is dat jullie niet zoiets hebben van, waar gaat dit over?!?!?! Dus dat vond ik al een meevaller:)))
Die Lead komt uit de D70 en als ik hem wat anders aankleed, is het +/- hetzelfde geluid als de lead uit Lethal industry van Tiesto.

Als ie af is zal ik hem nog plaatsen. En dan proberen de afstemming te verbeteren.

Back