Lang leve de vrije markt!

ik zag het ja zou dit werkelijk dezelde zijn? byzonder gierig vooral als je hem zelf niet eens gaat gebruiken heb de mijne ook wel met dikke winst verkocht maar wel na een paar jaar gebruik en ik mis hem elke dag nog :(

Ja absoluut zeker:

fukov schreef:
Ja grapjas, dat is die die ik gekocht heb... en normaal gaan ze dus voor veel meer weg dan die...

bikkel schreef:
Oorspronkelijk geplaatst door bikkel

Hoi,

Ik wil die 202 wel hebben. Maar normaal gaan ze voor veel minder weg:

http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=117758

Mats ik je met 150 euro :okdan:

Niet dat je je er nog even een paar maanden mee amuseert, nee gewoon gelijk doorverpatsen voor de hoogste prijs die ik ooit gezien heb voor zo'n ding. Ik gun iedereen zijn rommelmarkt of marktplaats mazzeltje, maar dit is gewoon verneukerij.

Ik heb hem ook een paar bullshitposts zien maken in zijn posthistorie om zijn postcount wat op te krikken.

Je ziet hier ook wel eens mensen topics openen voor synths die ze helemaal ophemelen en vervolgens een week later te koop zetten. Je vond het toch zo'n fantastische bak?

Ik had 'm al ge-pb'ed dat -ie z'n naam wat mij betreft goed gekozen had.
Natuurlijk ook omdat ik net te laat was met reageren op die 202 en explorer. Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat iemand die spullen voor zo weinig wegdoet. Kennelijk zijn de goedzakken de wereld nog niet uit. Dan is het wel triest om te zien hoe iemand anders er dan gelijk grof misbruik van maakt. Die Fukov gaan we niet meer (onder deze naam) meemaken op het forum.

Normaal gesproken vind ik het altijd vrij triest als mensen worden aangevallen of verdacht worden gemaakt omdat ze 'zouden handelen', maar deze knakker maakt het inderdaad wel heel erg bont.

En dan nu voor 275. Ben wel benieuwd waar hij dan nu heen gegaan is.....

En dan nu voor 275. Ben wel benieuwd waar hij dan nu heen gegaan is.....

een bekende van me uit Den Bosch heeft net een mc202 gekocht ...
mssn was het deze wel ?!?!?!

eur.275 voor een 202 is een mooie prijs :okdan:
(ondanks dat ie direct ongebruikt met winst is doorverkocht)

Tjah, iz nie netjes eigenlijk. Maar het is pas echt vervelend als de nieuwe koper erachter komt dat ie ietsje meer heeft betaald ofzo.. ik zou da wel stom vinden.

fukov zou ik zegge enzo
trouwens als ik een jupiter8 zie staan voor 1000 koop ik m ook en douw ik m door voor 45 miljard

Groot gelijk.

De meesten zijn gewoon jaloers dat HUN het niet voor die goedkope prijs hebben.

En als iemand dan toehapt op de (te hoge?) nieuwe vraagprijs, dan heeft die persoon OF niet goed rond gekeken OF het maakt 'm niet uit.

In beide gevallen zou ik er geen traan om kunnen laten.

De gemiddelde winkelier / bedrijf is echt niet anders.

Jezus wat een gezannik in dit topic jho! Volgens mij is iedereen gewoon jaloers dat ze een buitenkansje gemist hebben.... jankerds :D

Gheheh,. lekker subtiel!!!

En wat heeft ie nou bereikt? Dat t halve forum m loopt aft te zeiken,..
En dat voor die paar lousy pleuro's.

bijna 100% rendement....

ach lehman bros gaf 4 miljard weg aan bonussen ofzo.....

ah:
de een ziet z'n medeforumleden als "tilvee" ( hoewel 100euro valt ook wel mee), de ander "geeft 'garantie' tot de voordeur "( en vind het raar dat iemand dan over de rooie gaat ) en de volgende " regelt de belastingen voor de gehele familie" (of nee dat gaat over het koningshuis, sorry, verkeerde forum ).
"eat or get eaten"mentaliteit : f*** **f !

Back