Sander02
Gepokt en gemazeld
Voor de gelukkige Modular bezitters(beperkt voor micro-gebruikers), ik zat te luisteren naar wat muziek van BT en vroeg me af hoe hij nou die ingewikkelde filterverlopen over de beats enzo voor elkaar krijgt. Nou, hij heeft dus gewoon 32 tracks met dezelfde beat maar door andere filters e.d. klaarstaan waar hij de beste stukjes uit kiest.
Toen bedacht ik voor de modular het volgende, als je nou al je slots helemaal volgooit met verschillende filterketens, (dus niet alleen een filter maar van alles en nog wat) en met de keysplitter ervoor zorgt dat filter A alleen reageerd op toets C bijv, en filter B op toets D enz. dan kan je als je een beat door je modular gooit met de toetsen bepalen door welk van de tig filters de beat gaat. En dan ff rammelen op het keybaord, midi-opnemen en voila het is het net echt!
(je kan het natuurlijk wel weer automatiseren maar dat kost je patch geheugen)
suc6
Toen bedacht ik voor de modular het volgende, als je nou al je slots helemaal volgooit met verschillende filterketens, (dus niet alleen een filter maar van alles en nog wat) en met de keysplitter ervoor zorgt dat filter A alleen reageerd op toets C bijv, en filter B op toets D enz. dan kan je als je een beat door je modular gooit met de toetsen bepalen door welk van de tig filters de beat gaat. En dan ff rammelen op het keybaord, midi-opnemen en voila het is het net echt!
(je kan het natuurlijk wel weer automatiseren maar dat kost je patch geheugen)
suc6