Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Waveglider
haha,ik moet wat sneller typen ,terwijl ik typte kwamen er plots 2 antwoorden voor mij![]()
Origineel geplaatst door tim
drie antworden binnen een minute!

Origineel geplaatst door tim
Is het ook mogelijk om je midi out door te lussen met de midi thru?? kom net een midi in tekort op mn pc en heb geen centjes voor een midisport4x4...
heb geen centjes voor een midisport4x4...
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Heb je wel centjes voor een 2x2 dan? Kun je gewoon meerdere van op je pc aansluiten, doe ik ook en wekt perfect!
Dan koop je toch een USB hub?
is over het algemeen niet aan te raden ivm de timing en de stroom die andere USB apparaten onttrekken.
Ik ben juist van mening dat USB alleen goed kan werken met een HUB (wel een die een eigen voeding heeft).

Overrgens heb ik, onder WIN'98 SE, ook zware midi timing problemen als ik tegelijkertijd mijn geheugenkaartlezer en PenDrive aktief heb.
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Wanneer je met muziek op je PC werkt, is het verstandig om alle andere applicaties te sluiten. Zorg er tevens voor dat alle icoontjes rechts onder in je balk, bij de klok dus, weg zijn. Je zult merken dat je performance en latencie een stuk beter worden.