(House-track) Tommy-G

ok .... t is ook geen hardcore natuurlijk he :erm:

voor de rest niemand die in dit genre thuis is ..

idee is goed, opbouw is leuk, alleen er moet nog 1 ding overheen gelegd worden wat zeg maar als noise oid begint, en eindigt in een leadsound....wat vervolgens weer verdwijnt...

ik houd wel van dit soort deep shit, alleen mist er wel nog iets aan...

gr rubbah

@ deep2tech
Ik vergelijk ook niets met hardcore hoor mocht je dat bedoelen.
Ik luister soms wel es house tussendoor(demos van mensen @ msn) en als ik joune dan luister, mist er gewoon iets in jou mix, vind de geluiden niet goed op elkaar ingestemd zegmaar.. snap je?

Eigenlijk vind ik hem gewoon prima zoals die is. Lekkere sounds en goede effecten. Zou graag iets bekritiserends willen bedenken maar t lukt mij niet.
Niets meer aan doen dus.
Ik heb net ook weer een track gemaakt en vind het leuker om met een nieuwe te beginnen dan om die andere te optimaliseren.
Na 3 dagen het zelfde nummer komt het toch wel een beetje mijn neus uit ha ha.

hehe , ik ken da ,,, ben nu al een tijdje bezig met mijn sound proberen te
optimaliseren en dacht da ik goed bezig was nu , maar blijkbaar zijn er toch een paar die t nog nie goed vinden .
blij te horen dat er toch 1 iemand is die t goed vind , ik begon al te
twijfelen aan mezelf ...:)

hey , thx , daar ga ik zeker wat aandacht aan schenken , dit is nu de nuttige commentaar die ik kan gebruiken ,, en wat denk je van de sound in het algemeen ? is deze klaar om te masteren en te releasen , qua sound bedoel ik dan ...

Nou de kick staat los van alle andere geluiden.
Het is niet 1 geheel.

Alchemy is een vatsige track hooorrr!!

Vind hem redelijk... het klinkt OK... maar het is wel een beetje 'in the middle of the road' als je het mij vraagt... ik mis nog iets waardoor ik WOW zeg.

Back