[electropop] The Great Escape

goed gemaakt hoor !

De stem zit alleen niet lekker in het nr. (qua mix...)
alsof ze er nog een beetje op ligt...

Maar das zo verholpen lijkt me zo.

muziek is erg fijn! Iets teveel een VST smaakje nog, maar klinkt wel erg lekker. Zang is op zich op, stem is fijn, maar af en toe naast het randje van lekker vals.

Buiten dat is de stem idd VEEL te hard :)

En kijk ff naar je arrangement, hij is echt te kort nu, of maak je intro korter// Iig zou een "bridge" wonderen doen ik.

Ik zou de stem nog een keer tracken, ik denk dat ze dit wel kan als ik het zo hoor, maar kleine stukjes zijn echt te vals.

Alvast bedankt voor de commentaar! We zullen de zang nog eens opnieuw opnemen, wat minder hard zetten en de slechte stukjes eruit gooien. Dat VST smaakje eruit krijgen zal misschien wat meer werk vragen, moet ik nog eens over denken. En een bridge is misschien geen slecht idee. Werk genoeg dus, maar het is alleszins heel tof om de reactie van een ander te horen.

Leuke idee, maar behoeft idd nog wat werk. Wat betreft die vocals: Met alleen zachter zetten ben je er volgens mij niet, want er zijn stukken dat het volume prima is. Dus je zult met volume automation en/of compressie aan de gang moeten.

Leuke track,als de mix goed geraakt,mag ie van mij zo radioplay krijgen.
Weet niet als er een bridge nodig is,persoonlijk vind ik,dat je het goed oplost met die opbouw van klank naar het refrein toe.
De zang ligt er precies op zoals eerder vermeld,je merkt wel dat de stukken zang met het delay effect of het stukje meer achteraan waar er denk ik wat meer reverb op de stem zit al onmiddelijk beter in de mix zit.
Je zit toch close aan een mooi afgewerkt nummer,zou er niet meer teveel aan snijden :-)

Back