Slechtste nummer ooit ?

Je wilt niet weten hoeveel geld er in die "volkszangers scene" omgaat. Zoiets doet het goed hoor, maarja je moet het maar willen.

Edit: Haha die zanger rinus haha, er is iets mis met hem hoor.

nederlands trots, slechtse nummer aller tijden

:stupid =( :frons:

Lorna - Papi Chulo
alle reggaeton oid....
Sterren.nl muziek
Latin house
Afrojackgregorsaltojeanmadhousehouse

Papi chulo is inderdaad echt beneden alles wel, dan vind ik dat lied van scatman john nog beter.

Ik vind "Amarillo" (en dan vooral de Albert West versie) ook slecht te pruimen.
Verder vind ik Guus Meeuwis en die Frans Bauer shit niet te harden. De moderne interpretatie van "rap" "Er en Bee", domme stamp shit ingezongen door een slechte zangeres en nageplaybacked door een nog slechtere blondine met veel te grote neptieten, jump stijl of hoe het mag heten en zo'n beetje 90% uit de jaren '90 ongelooflijk kut. Zo, dat lucht op.

Ik vind alles leuk!,.. Als er maar muziek in zit!
Dat ik sommige freejazz gepiel niet trek wijt ik aan mn eigen gebrek aan inlevingsvermogen,.
Jantje smit en al die andere palingsound is gewoon een cultuurkloof,.. kunnen zij ook niks aan doen dat ik dat niet dig,. En bovendien,.. als er markt voor is,. zoals voor alle voornoemde tracks van de bekendere artiesten is iets per definitie niet slecht vanuit de doelgroep gezien!
Zou echt niet weten welk nummer ik moet nomineren wat in de charts heeft gestaan waarvan ik denk,. dat is echt heeel slecht.
En dan doe ik echt mn best!

Ze heeft ook nog eens een koortslip :D

ja, is redelijk kut.
maar die mevrouw met het zweertje op haar lip heeft dubbel pech, de clip is nog slechter dan het muziekje.
of telt dat niet?

:koffie:

Back