weg met die download wachttijd(voor firefox)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mark E.

Ouwe rot
Veel mensen die hier hun muziek willen laten horen hebben dit geupload met Megaupload of een ander upload site.
Niks verkeerd mee, maar diegene die het nummer willen beluisteren moeten 60 seconden wachten.

Gelukkig voor de mensen die firefox hebben is er een oplossing voor. Sommige hebben dit misschien al, maar er is een Add-on om die tijd weg te halen.
Ikzelf gebruik het ook en het is niet moeilijk om te instaleren en het belangrijkte: "Het werkt nog goed ook!"

Deze Add-on is HIER te downloaden.

Veel plezier ermee;)
Mark

Dank je! :halleluja
gargamel.jpg

IK HAAT MEGAUPLOAD!

Ik snap sowieso die figuren niet die megauplood gebruiken.. 9 van de 10 keer is de file klein genoeg om hier op SF te plaatsen als bijlage.. (9,7 MB voor mp3..!)

Ik snap sowieso die figuren niet die megauplood gebruiken.. 9 van de 10 keer is de file klein genoeg om hier op SF te plaatsen als bijlage.. (9,7 MB voor mp3..!)

ja, dat vraag ik me soms ook af:P
als je net wil dat mensen je muziek luisteren moet je het ze zo gemakklijk mogelijk maken. Laat ze 1 keer klikken in plaats van 4 keer en dan ook nog eens 60 seconden wachten.
het is eigenlijk hetzelfde als dat je een winkel gaat bezoeken dan moet je ook niet eerst door een doolhof lopen.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back