[ziek] en wat doe je dan ??

Beterschap!

Ook aangestoken op de Messe? Ben dan wel niet ziek maar echt kiplekker ook niet. Maar goed dit nummer is wel relaxed ja. Ook beter te verdragen als je hoofd bonkt. ;)

Lekkere vibe en relatief eenvoudig. Psies wat ik wel kan waarderen. :)

Beterschap

Beterschap

Betershap!! Trouwens Zo ziek klinkt ie niet hoor , best lekker!!

Idd, een lekker en rustig nummertje, zou zo als achtergrondmuziek in een reportage kunnen dienen.

OK, ff zeuren, vanaf de 5de minuut gaat de emmer met reverb/releasetime open waardoor die sound een wat 'aggressiever' karakter krijgt, vind ik zou 'bruut' om terug te ontwaken terwijl je als luisteraar lekker aan het wegdromen was. Of misschien toch wel goed gevonden, gewoon om het 'einde' van het nummer in te leiden.

Nee, wat mij betreft mag je gerust ziek blijven en nog wel wat gelijkaardige nummertjes maken :duivels:

Origineel geplaatst door Hover
Idd, een lekker en rustig nummertje, zou zo als achtergrondmuziek in een reportage kunnen dienen.

Nee, wat mij betreft mag je gerust ziek blijven en nog wel wat gelijkaardige nummertjes maken :duivels:

ben nog steeds HATCHOO!!! ziek.. snotter trouwens dus misschien nog meer van die PROEST tracks van de week.. kuch

Aaaaaghhhh! Frustrerend! Als jij dit al maakt als je ZIEK bent????? Ik moet nog zóveel leren!

Heerlijk die chille vibe. What else to say? Just yummie!

Eric

Origineel geplaatst door Auxillary
Aaaaaghhhh! Frustrerend! Als jij dit al maakt als je ZIEK bent????? Ik moet nog zóveel leren!

Heerlijk die chille vibe. What else to say? Just yummie!

Eric

ow... sorry... :confused:

helpt 't als ik zeg dat ik alweer een beetje aan het opknappen ben?

Je bent de laatste veel ziek Jef !
Net als ik . Ik ben echt altijd ziek !
Maar ik ben erachter . Sinds ik Fulltime produceer kom ik niet genoeg buiten .. geen grap . Zit soms 3 dagen binnen .
Heb een studiobuikje gekregen zo stijf als een plank en mijn weerstand is geloof ik nul .
Ben nu maar geforceerd aan het fietsen en lopen enzo . Maar mijn hoofd zit weer vol snot .

Origineel geplaatst door dextah
Je bent de laatste veel ziek Jef !
Net als ik . Ik ben echt altijd ziek !
Maar ik ben erachter . Sinds ik Fulltime produceer kom ik niet genoeg buiten .. geen grap . Zit soms 3 dagen binnen .
Heb een studiobuikje gekregen zo stijf als een plank en mijn weerstand is geloof ik nul .
Ben nu maar geforceerd aan het fietsen en lopen enzo . Maar mijn hoofd zit weer vol snot .

klopt... ik moet ook weer een beetje weerstand opbouwen eigenlijk maar ja.. je weet hoe dat gaat, gezond leven, nooit feesten, niks drinken, vroeg naar bed en veel fruit eten.. uhh.. geen van allen geloof ik... maar zit wel zwaar aan de "Centrum compleet van A(440) tot synth"

Mijn buikje begint wel al weg te gaan, ben sinds januari aan het lijnen hoerwel het de laatste 2 weken wel verkeerd is gegaan met carnaval enzo.. maar goed..

Ik bel je later wel ff, ik kom ook wel weer is een bakkie doen of jij hier (volgens mij heb je mijn koffiemolen nog niet gezien en geprobeerd)

Gave sounds, lekkere vibe / groove! Lekker simpel gehouden, maar dat is denk ook de kracht ervan.

8)

wel lekker chill trackje

Re: Re: [ziek] en wat doe je dan ??

Re: Re: [ziek] en wat doe je dan ??

Origineel geplaatst door bambamstudio
:confused: in bed gaan liggen ?

Met of zonder laptop? ;)

Nee joh! Muziek is ook therapie! ;)

Re: Re: Re: [ziek] en wat doe je dan ??

Re: Re: Re: [ziek] en wat doe je dan ??

Origineel geplaatst door fuse
Met of zonder laptop? ;)

Nee joh! Muziek is ook therapie! ;)

ja.. de meest verkeerde therapie..:(

Ajj, lekkere synths!

Als je die mooie beat nou op een gegeven moment heel stiekem eventjes 4 to the vloer zou laten gaan en dan weer terug, was misschien ook mooi geweest. Is maar een idee. Verder ben ook ik jaloers.

Matoi

na 4 dagen ziekte ook weer beter.. kan 'm alleen niet downen ( met dank aan onze proxy ), maar mocht je nog ziek zijn.. beterschap !

Back