[electro track]Rodg-Progression(ShortAttentionSpanMix)

olafmol

[EXPANSIONS]
Aw

Aw

Dit is ontzettend goed!

Ten eerste is het muziek die ik graag hoor.. goed in elkaar gezet. En god non de juu wat is dit strak geproduceerd.. het is maar heel zelden dat iets zo goed klinkt hier op mijn monitors. En dan te bedenken dat het nog mp3 ge-encodeerd is ook (variabele bitrate maakt veel goed.. maar toch).

Petje af.

Idd erg goed geproduceerd en klinkt perfect helder. Ook goed op compu speakers overigens (tikje kritisch: het laag valt ietsje weg, maar dat is normaal)

Over de song zelf ben ik iets minder lovend maar dat is gewoon mijn eigen smaak. Ik hou wat meer van de uptempo electro met smerigere geluiden enzo. De geluiden in deze track zijn mij iets te gelikt zegmaar. Ook vind ik hem niet echt spannend genoeg om lang naar te luisteren, waardoor je concentratie wegzakt..

Maar al met al, goed gedaan!

Arv

Origineel geplaatst door Arv
Idd erg goed geproduceerd en klinkt perfect helder. Ook goed op compu speakers overigens (tikje kritisch: het laag valt ietsje weg, maar dat is normaal)

Over de song zelf ben ik iets minder lovend maar dat is gewoon mijn eigen smaak. Ik hou wat meer van de uptempo electro met smerigere geluiden enzo. De geluiden in deze track zijn mij iets te gelikt zegmaar. Ook vind ik hem niet echt spannend genoeg om lang naar te luisteren, waardoor je concentratie wegzakt..

Maar al met al, goed gedaan!

Arv

Ik was van plan om een soortgelijke reactie te plaatsen maar Arv was me dus net iets voor.
Goede sounds maar de bassline vind ik een beetje dun klinken.

Een beetje saai trackje eerlijk gezegd.

R.

ik vind m wel cool!
tis ook niet mijn stijl muziek, maar afgezien daarvan is het wel enorm lekker in mekaar geprakt [geproduceerd ;) ]
het enige puntje dat ik heb is dat de bassline inderdaad nogal geforceerd overkomt.
verder heel lekker! lekker! lekker! lek-ker. raar woord eigenlijk.

Origineel geplaatst door Googol
Heb je die voco(stem)geluiden er zelf in gesproken?
Gaaf hoor. bassje vind ik erg overheersen maar da's is 'n kwestie van smaak denk ik.

ja die vocals zijn allemaal van onszelf.....sommige bewerkt met de effecten in de korg electribe, sommige clean, sommige door een vocoder plugin....

thanx voor de feedback allemaal!

Origineel geplaatst door olafmol
ja die vocals zijn allemaal van onszelf.....sommige bewerkt met de effecten in de korg electribe, sommige clean, sommige door een vocoder plugin....

thanx voor de feedback allemaal!

No problemo...

Er is een nieuwe track van mij in de maak die *jullie* straks eens even flink mogen afkraken ;)

R.

Klinkt allemaal behoorlijk maar het is allemaal net iets te clean of te bescheiden. Ik vind de baslijn wat te ongecontroleerd (ongecontroleerd kan ook wel weer leuk zijn, maar in dit geval is het niet jennend, niet gemeen, het lijkt wat random geprogrammeerd te zijn en wordt niet wat het zou kunnen zijn). Van mij mag het ook allemaal wat ranziger, ook omdat ik denk dat de melaatse vocalen daar om vragen. Kapotte vocalen = kapotte muziek. Dus eigenlijk is de opzet prima, maar voor mijn gevoel kun je er meer uithalen, door niet te bescheiden te zijn in je opbouw en je afmix techniek.

Mijn kritiek raakt kant nog wal hè?

Origineel geplaatst door Chinetti
Mijn kritiek raakt kant nog wal hè?

Ik kan me best vinden in wat je er over zegt
de stijl van muziek spreekt mij erg aan
vokalen in het begin zijn SICK!
eigenlijk vind ik dat het hele nummer wel mag zijn zoals het begin
baslijn is opzich ok
misschien die beats iets oversturen en die bas door een pre-amp of overdrive halen ofzo

Helemaal vergeten om te zeggen dattie heel goed is. ;)

Was aan't remasteren en teveel aan't klooien toen m'n systeem crashde (tgv overclockte videokaart ;) )

Gewoon goed gemixed. Wel dat ik denk dat hij ook iets minder hard gemastered kan worden, hij is al duidelijk zat gemixed en denk dat je dan een minder vervormd geluid krijgt en wat meer dynamiek overhoud. (dat zit er zeker nog wel in hoor)

Top!

leuk

leuk

Klinkt cool.. dreigend melodietje... lekker basje en wrede strings..

Hij komt alleen niet echt op gang vind ik..

Ja, wat moet ik zeggen, ok ik vindt em niet zo goed. Sorry. Opderbouwende kritiek ben ik niet goed in, dus doe ik ook niet.

Origineel geplaatst door sander
Ja, wat moet ik zeggen, ok ik vindt em niet zo goed. Sorry. Opderbouwende kritiek ben ik niet goed in, dus doe ik ook niet.

ach, afbrekende kritiek is ook een kunst 8o)

Lekkere track, stem lijkt een beetje op Bowie (wel vals soms). Ook new wave invloed.
Mix klinkt goed. Lekkerrrrrrr.

:doei:

Lekkoorrr! In eerste instantie klonk het me wat clean...maar het is zo'n aanstekend basslijntje...hoe simpel eigenlijk ook....en dan vanaf 2:25 die heerlijke lead!!!!! Heerlijk heerlijk :) Helemaal mijn ding...

Van mij mag de stem...'it's an obsession' etc. wel wat harder in de mix...misschien beetje laag eruit filteren nog zodat ie niet irritant wordt... klinkt namelijk spannend en past gewoon goed vind ik... de vocoded versie ervan mag wel zo 'vaag' blijven als het nu is. ;)

Einde misschien nog ff ietsje meer naar kijken?? Erg abrubt toch nog...

ok dan!!

dit is best behoorlijk vet eigenlijk!! meer kan ik er niet echt over zeggen maar ik ben fan (of zoiets:) )

:okdan:

Back